انقلاب اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری سر پا مانده است

نماینده ولی‌ فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری نبود انقلاب اسلامی دوام نمی‌آورد گفت: امروزه تمام اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان بر این باورند که جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور جهان است.
کد خبر: ۲۷۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ - 14February 2018

قم|انقلاب اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری سرپا مانده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی شیرازی در همایش روایتگری جبهه مقاومت که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی آموزشی عمار برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه امروزه مردم شناخت مناسبی نسبت به ابعاد وجودی، فکری و مدیریتی مقام معظم رهبری ندارند و رسالت اصلی راویان سیره شهدا بیان این ابعاد برای مردم است.

وی با بیان اینکه باید از سخنان مقام معظم رهبری نسبت به شهدای جبهه مقاومت بهره بگیریم، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در نامه‌ای به سید حسن نصرالله قبل از پیروزی حزب‌الله لبنان بشارت تبدیل‌شدن آن‌ها به قدرت منطقه‌ای را داده بودند.

نماینده ولی‌ فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی جنگ کفر در برابر حق بود، مطرح کرد: عزت امروزه جمهوری اسلامی ایران را مدیون شهدا هستیم، زیرا اگر جنگ نبود عزت و اقتداری نیز باقی نمی‌ماند؛ تمام آمریکایی‌ها متوجه شده‌اند که تنها مانع آن‌ها برای رسیدن به خواسته‌هایشان جمهوری اسلامی است.

وی از بازپس‌گیری بیش از نیمی از بودجه‌ای که در عراق و سوریه هزینه شده بود خبر داد و گفت: آمریکایی‌ها نسبت به سرنگونی نیروهای داعش در موصل عراق آگاهی داشتن و می‌خواستند این افتخار را نصیب خود کنند ولی نیروهای حشد الشعبی کمک نیروهای عراقی را نپذیرفتند.

شیرازی با اشاره به اینکه اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری نبود انقلاب اسلامی دوام نمی‌آورد، تصریح کرد: امروزه تمام اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان بر این باورند که جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور جهان است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار