«من یوسفم مادر» برای نمایش در جشنواره فیلم مستقل آمریکا انتخاب شد

فیلم سینمایی «من یوسفم، مادر» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا فرطوسی، با بازی عباس غزالی و زهرا الربیعی بازیگر سرشناس عراقی در جشنواره بین‌المللی فیلم «سینه کوئست» آمریکا که جشنواره ویژه فیلم‌های مستقل است، حضور پیدا می‌کند.
کد خبر: ۲۷۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹ - 14February 2018

«من یوسفم مادر» برای نمایش در جشنواره فیلم مستقل آمریکا انتخاب شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، فیلم سینمایی «من یوسفم، مادر» (أنا یوسف یا اُمی) Mother,I'm Joseph نخستین اثر سینمایی محمدرضا فرطوسی در جدیدترین حضور بین‌المللی خود به نمایندگی از سینمای ایران در چهار سانس مختلف از جمله؛ روزهای 9، 10، 14 و 19 اسفند ماه امسال (28 فوریه و 1 و 5 و 10 مارس 2018) در بخش «چشم انداز سینمای جهان» در بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سینه کوئست» Cinequest آمریکا از معتبرترین جشنواره‌های فیلم‌های مستقل دنیا به نمایش درمی‌آید.

این فیلم ایرانی از بین 1750 فیلم از 120 کشور جهان؛ برای نمایش انتخاب در بیانه این جشنواره در مورد این فیلم ایرانی آمده است: ما عاشق احساسات عمیق شخصیت‌هایی شدیم که به زیبایی در این فیلم جان بخشیده شده‌اند فیلمی فوق‌العاده و قدرتمند.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «سینه کوئست» با شعار «آفرینش نوآوری و توانمندسازی» از روزهای 8 تا 20 اسفند ماه امسال (27 فوریه تا 11 مارس 2018) در سیلیکون والی در سن خوزه ایالت کالیفرنیا در آمریکا برگزار می‌شود و در آن بیش از 130 فیلم که اولین نمایش جهانی و آمریکایی خود را تجربه می‌کنند به نمایش درمی‌آیند.

خوانندگان روزنامه «یواس‌ای تودی» USA Today جشنواره بین‌المللی فیلم «سینه کوئست» را بهترین جشنواره فیلم آمریکا انتخاب کرده‌اند.

این اثر در نخستین اکران جهانی خود در ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم دهلی در کشور هندوستان روی پرده رفت؛ و در ادامه در بخش رقابتی دومین دوره جشنواره‌ فیلم‌های مستقل برزیل به نمایش درآمد و از طرف اعضای هیئت داوران این جشنواره، جایزه بهترین فیلم به اثر سینمایی ایرانی اهدا شد.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها