وصیت‌نامه سردار شهید صدیف اسماعیل‌پور/ من می‌روم تا بقیه عمر خودم را فدای یک لحظه عمر امام سازم

سردار شهید «صدیف اسماعیل‌پور» در وصیت نامه خود آورده است: «ای امت حزب الله قدر این رهبر قلب تپنده هزاران معلول و مجروح را بدانید تا از بند ستمگران رهایی یابید، مبادا بی‌وفایی کنید، مبادا دل امام را بدرد آورید. خدایا ببخش کسانی را که مصالح دنیا را فدای اسلام و قرآن و آخرت نمودند.»
کد خبر: ۲۸۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ - 25February 2018

وصیت نامه سردار شهید صدیف اسماعیل پور/من مي روم تا بقيه عمر خودم را فداي يك لحظه عمر امام سازم.

به گزارش خبرنگار ساجد، سردار شهید «صدیف اسماعیل پور» در تاریخ سوم آبان ۱۳۴۴ در روستای معلم کلا در شهرستان بابل چشم به جهان گشود. وی در تاریخ پنج اسفند ۱۳۶۲ با سمت جانشینی گردان مسلم در عملیات والفجر ۶ منطقه دهلران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«با درود و سلام به پیشگاه ولی عصر منجی انسان‌ها امام زمان (عج) و نایب برحقش امام امت. شاید این آخرین سلام و حجتم با شما باشد.

چون راهی را قدم نهادم که آفریدگارم می‌خواهد بندگانش در آن قدم بنهند، من می‌روم تا بقیه عمر خودم را فدای یک لحظه عمر امام سازم.‌ ای امت شهیدپرور فرمان فرج امام زمان (عج) فرا رسیده است شمشیر عدالت بدست نائب خود داده تا زمینه فرجش را آماده سازد تا عاشقان امام بسوی پیشوای خود بروند، من می‌روم تا جان خود را در پیش دوستانم تسلیم خداوند نمایم. همچنین برادر همرزم من شهید «آقاجانپور» و «رحیم سلیمانی» و سایر شهیدان که جان خود را در جلوی چشمم تسلیم خداوند تبارک و تعالی نمودند. من از خدا می‌خواهم ما را در صف شهیدان درگاهش جای دهد. انشاء ا…
خدا پیغمبر فرستاد و حق را مانند آب صاف و زلال بما نمایاند.

خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «و لاتنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم» هرگز راه خلاف و تنازع نپویید که قدرت و عظمت شما از بین خواهد رفت. مادرم در مرگ من کمتر گریه کن زیرا راهی قدم نهادم که خداوند برهمه چیز قادر است.

شما با صبر و بردباری خودتان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام بزنید و برای نابودی آنان از روحانیت مبارز پشتیبانی کنید.

یک وصیت به امت حزب ا… دارم.‌ ای امت حزب ا… قدر این رهبر قلب تپنده هزاران معلول و مجروح را بدانید تا از بند ستمگران رهایی یابید، مبادا بی وفایی کنید، مبادا دل امام را بدرد آورید. خدایا ببخش کسانی را که مصالح دنیا را فدای اسلام و قرآن و آخرت نمودند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها