سردار جلالی در جمع خبرنگاران:

د‌ولت موظف به تامین زیرساخت‌ها در حوزه ارتباط ملی است

رئیس سازمان پدافند غیر عامل با اشاره به عضویت حدود ۱۳ میلیون نفر در پیام‌رسان‌های داخلی گفت: د‌ولت موظف به تامین تسهیلات و زیرساخت‌ها در حوزه ارتباط ملی است.
کد خبر: ۲۸۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ - 06March 2018

د‌ولت موظف به تامین زیرساخت‌ها در حوزه ارتباط ملی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل در حاشیه همایش پدافند غیرعامل و نظام بانکی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت پیام‌رسان‌های داخلی اظهار داشت: یکی از شبکه‌های اجتماعی خارجی به صراحت اعلام می‌کند که در یک بازه زمانی مشخص چه اقداماتی را در ایجاد فضای شغلی و بستر دریافت و پرداخت می‌خواهد انجام دهد؛ البته این یک نوع سوءاستفاده از این فضا محسوب می‌شود.

وی افزود: وزارت ارتباطات و مرکز ملی فضای مجازی، سیاست‌های خوبی برای کنترل این فضا ارائه کرده‌اند، به نحوی که طبق گزارش وزیر ارتباطات، مجموعه اقداماتی که تاکنون انجام داده‌اند، موجب شده حدود ۱۳ میلیون نفر عضو پیام‌رسان‌های داخلی شوند. در واقع این اقبال مردم به شبکه‌های داخلی، امیدی را به مردم و مدیران شبکه‌های داخلی برای گسترش و برطرف کردن اشکالات این شبکه‌ها می‌دهد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل تصریح کرد: در حوزه شبکه‌های پیام‌رسان خارجی دولت موظف به پاسخگویی درباره احقاق حق یا عدم احقاق حق مردم در این شبکه‌هاست؛ چون اگر اتفاقی در پیام‌رسان‌های خارجی برای کسی بیفتد، امکان شکایت از آن در داخل کشور وجود ندارد؛ در صورتی که در شبکه‌های داخلی چنین امکانی وجود دارد؛ پس مزایای پیام‌رسان‌های داخلی برای مردم و کشور بسیار بهتر است.

وی گفت: امروز پیام‌رسان، یکی از زیرساخت‌های ارتباط ملی است که بایستی د‌ولت خود را موظف به تامین تسهیلات و زیرساخت‌ها در این حوزه بداند؛ زیرا در این شبکه‌ها خدمات زیادی به مردم ارائه می‌شود که قابل حذف نیست و باید هوشمندانه از آن‌ها بهره‌برداری کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار