سرلشکر جعفری در جمع خبرنگاران:

مشکلات را با توان عظيم مردم می‌توانيم برطرف كنيم

سرلشكر جعفری با بيان اينكه توان عظيمی در سپاه پاسداران برای کمک به مردم و دولت وجود دارد، گفت: اين موضوع فقط همت دولت و مسئولين اجرايی را می‌طلبد تا از اين نيروی عظيم برای برطرف كردن مشكلات زيست محيطی كشور استفاده كنند.
کد خبر: ۲۸۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ - 10March 2018

با توان عظيم مردم می‌توانيم مشكلات را برطرف كنيمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشكر محمدعلی جعفری فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشيه مراسم كاشت درخت به نيابت شهدا و در جمع خبرنگاران با بيان اينكه نيروهای زيادی در قالب بسيج تحت فرماندهی سپاه پاسداران قرار دارند، اظهار داشت: اين نيروها آمادگی دارند برای ارائه خدمات گوناگون مانند درخت كاری در سراسر كشور به‌ويژه در مناطقی كه اولويت مهمتری دارند مانند استان خوزستان، وارد كار شوند.

وی افزود: در سال گذشته در مناطق وسيعی از استان خوزستان و منشاء های گرد و غبار، درخت كاری انجام شد که اين كار در سال آينده نيز دنبال خواهد شد.

سرلشكر جعفری با بيان اينكه توان عظيمی در سپاه پاسداران برای کمک به مردم و دولت وجود دارد، خاطرنشان كرد: اين موضوع فقط همت دولت و مسئولين اجرايی را می طلبد تا از اين نيروی عظيم برای برطرف كردن مشكلات زيست محيطی كشور استفاده كنند زیرا با باور كردن توان عظيم مردمی می توانيم مشكلات را برطرف كنيم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها