سردار شیرازی:

دشمن در سوریه به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: دشمن در سوریه تلاش داشت تا جبهه مقاومت را تضعیف کند اما با مجاهدت‌هایی که صورت گرفت قضیه نتیجه‌ای عکس داشت و جبهه مقاومت تقویت شد.
کد خبر: ۲۸۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ - 11March 2018

/به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در مراسم تودیع و تکریم نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: بنا بر حکم فرمانده کل قوا که در انتصاب حجت ‌الاسلام حاجی صادقی به‌عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه ذکر شده آنچه مقام معظم رهبری انتظار دارند معنویت افزایی در سپاه است.

وی افزود: شرایطی که در منطقه داریم این است که دشمن در سوریه تلاش داشت تا جبهه مقاومت را تضعیف کند اما با مجاهدت هایی که شد، این قضیه نتیجه ای عکس در بر داشت.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری مشخص است، ادامه داد: یکی از تدابیر ایشان این است که وقتی فردی به مسئولیتی انتخاب می شود باید عملکرد گذشته را بررسی کند و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را بر طرف سازد.

وی تاکید کرد: مرجعیت سیاسی در سپاه با نمایندگی ولی فقیه است که در این رابطه تاکنون تلاش های شایسته ای در صحنه های مختلف صورت گرفته است اما با این حال نقاط ضعفی هم بوده که باید در رفع آن ها کوشش شود از سوی دیگر شتاب زدگی در تصمیم گیری هم نباید باشد.

سردار شیرازی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته خود با جوانان که در راهیان نور شرکت می کنند نکته ای را عنوان کردند و آن اینکه در خصوص دفاع مقدس کارهایی که صورت گرفته تقریبا هیچ است؛ همچنین در جمع دیگری ایشان بیان داشتند که در خصوص پاسداشت دفاع مقدس فکر می کردیم ده ها هزار کار گروه تشکیل می شود ولی آنچه انجام شده تقریبا هیچ است.

وی با بیان اینکه راهیان نور یکی از کارهایی است که در این رابطه می توان انجام داد، گفت: نمایندگی ولی فقیه و حفاظت در کنار فرماندهی سپاه قرار دارند که باید انسجام و وحدت را به همگان نشان دهند و از امروز می بایست این کار متمرکزتر انجام شود.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار