حزب لیکود «نفتالی بنت» را به تلاش برای سرنگونی نتانیاهو متهم کرد

حزب لیکود اسرائیل که ریاست آن را بنیامین نتانیاهو برعهده دارد، اعلام کرده که حزب خانه یهودی تلاش می‌کند تا نتانیاهو را سرنگون کند.
کد خبر: ۲۸۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ - 11March 2018

حزب لیکود «نفتالی بنت» را به تلاش برای سرنگونی نتانیاهو متهم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت»، حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل امروز حزب «خانه یهودی» به ریاست «نفتالی بنت» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی را به تلاش برای سرنگونی نتانیاهو متهم کرد.

بر اساس این خبر این اتهام بعد از تأکید بنت بر اینکه اگر انتخابات زود هنگام در سرزمین‌های اشغالی برگزار شود، او در رقابت با نتانیاهو در انتخابات نامزد خواهد شد، مطرح شده است.

بنت پیشتر در صفحه توییتر خود خطاب به نتانیاهو گفته بود: آقای نخست وزیر تا زمانی که برای حمایت از منافع اسرائیل تلاش کنید از شما حمایت می‌کنیم، اما اگر دولت راست‌گرا را منحل کنید و ما را برای رسیدن به اهداف شخصی خود به سوی برگزاری انتخابات زودهنگام غیر ضروری سوق دهید، حمایت ما را از دست خواهید داد.

پیشتر رسانه‌های اسرائیلی اخباری را منتشر کرده بودند که بر اساس آن گمانه‌هایی برای برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین اشغالی در ماه ژوئن مطرح شده بود. «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز امکان برگزاری انتخابات زودهنگام در اراضی اشغالی فلسطین را تأیید کرد.

وی تأکید کرد که علاقه دارد تا پایان دوره کابینه خود که ماه نوامبر 2018 خواهد بود در قدرت بماند به همین دلیل اگر همه احزاب ائتلاف موافقت کنند کابینه او به کار خود ادامه خواهد داد و در غیر این صورت، انتخابات زودهنگام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها