ما توانستیم ۱۳۶/ کدخدایی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی در جامعه است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم در راهیان نور نشان‌دهنده اهمیت این حرکت عظیم فرهنگی و تاثیرگذار در جامعه است.
کد خبر: ۲۸۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ - 12March 2018

راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی در جامعه است

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره راهیان نور و حضور افراد در مناطق جنگی و عملیاتی کشور اظهار داشت: الحمدلله موضوع راهیان نور طی این سالها رشد قابل توجهی داشته و هرساله نسبت به سنوات گذشته جمعیت بیشتری در این مناطق حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور چشمگیر در راهیان نور نشان‌دهنده اهمیت این حرکت عظیم فرهنگی و تاثیرگذار در جامعه است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه حفظ این حرکت فرهنگی مستلزم توجه و اهمیت بیشتر مسوولین به حوزه دفاع مقدس است، بیان داشت: امروز دشمنان نظام و انقلاب از شکوفاترشدن این حوزه در جامعه و افکار جوانان وحشت دارند و همین است که تاکنون جرائت تعرض به این مملکت را پیدا نکرده‌اند.

کدخدایی اضافه کرد: باید قدر این حوزه و جانثاری‌ها، فداکاری‌های شهدا و رزمندگان را بدانیم و بدانیم که آرامش و امنیت امروز خود را مدیون این مردان خدا هستیم.

وی افزود: مهم‌ترین اصل در راهیان نور انتقال مفاهیم ایثار و مقاومت به نسل جوان است. چرا که این نسل باید بداند دوران دفاع مقدس چه بود و چه مردانی با چه عقاید و افکاری جان خود را برای دین، اعتقادات، مملکت و ناموس فدا کردند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار