بیانیه قرارگاه منطقه‌ای غدیر به مناسبت روز بزرگداشت شهدا:

پیام شهدا استقامت در رکاب ولی فقیه و پای پرچم ایران است

قرارگاه منطقه‌ای غدیر نیروی زمینی سپاه  به مناسبت روز بزرگداشت شهدا اعلام کرد: پیام جاویدان شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی، استقامت در رکاب مقتدای روشن ضمیر و پای پرچم ایران اسلامی است.
کد خبر: ۲۸۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ - 13March 2018

پیام شهدا استقامت در رکاب ولی فقیه و پای پرچم مزین به نام ایران استبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای غدیر نیروی زمینی سپاه پاسداران، قرارگاه منطقه‌ای غدیر نیروی زمینی سپاه به مناسبت 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: 22 اسفندماه سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز تجلیل از نام آوران عرصه‌های ایثار و شهادت در جغرافیایی به وسعت انقلاب اسلامی است، همانانی که در هنگامه خون و خطر و در امتداد عاشورای 61 هجری، همه وجود خود را به میدان مبارزه آورده‌اند و حسرت شنیدن یک آه را بر قلب سیاه دشمن نشاندند.

این بیانیه می افزاید: اینک زمین و زمان، شرمنده استقامت شهیدان و شهیدپرورانی است که دنیا با همه دارایی‌هایش در مقابل اراده پولادین آنها احساس فقر می کند و فرشتگان مقرب الهی به مراتب ایمانی و غنای معنوی آنها غبطه می خورند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سنگرهای دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، عرصه جنگاوری رزمندگان اسلام و قربانگاه اصحاب خاص حضرت بقیه الله الاعظم به پیشتازی مردی است که تبر ابراهیم بر دوش و عصای موسی در دست و هیبت علوی بر چهره دارد، امام خامنه‌ای باطل السحر فتنه‌های اموی، یزیدی و تکفیری در عصر و زمانی است که باران فتنه‌های ریز و درشت، همچنان سر و روی قافله ایثار و شهادت را می نوازد.

در پایان این بیانیه آمده است: پیام جاویدان شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی، استقامت در رکاب مقتدای روشن ضمیر و پای پرچم مزین به نام زیبای ایران اسلامی است. این مسیر مقدس با حضور حماسی پویندگان راه شهدا تا نیل به همه اهداف و آرمانهای اسلام ناب محمدی (ص) ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار