ما توانستیم ۱۴۷/ حجت‌الاسلام آقامیری عنوان کرد؛

عربستان نقش صدام را در برابر ایران بازی می‌کند

حجت‌الاسلام آقامیری با اشاره به گزارش سازمان سیای آمریکا مبنی بر اینکه این سازمان نقش پررنگی در تحریک صدام برای جنگ با ایران داشته است، گفت: امروز عربستان نقش صدام در برابر ایران را بازی می‌کند و به دنبال تجزیه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۸۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ - 13March 2018

عربستان نقش صدام را در برابر ایران بازی می‌کندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری در جمع دانشجویان سیرجان که از معراج شهدا بازدید کردند با بیان اینکه در مباحث انقلاب اسلامی نباید برای مباحثی غیر از مباحث امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای ارزش قائل شد، اظهار داشت: اگر کسی موضوع ولایت فقیه را زیر سوال ببرد از فقه چیزی نخواهد دانست.

آقامیری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یعنی رسیدن انسان‌ها به تعالی، گفت: به همین دلیل است که می‌گوییم که پایان این انقلاب به ظهور امام زمان (عج) ختم می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر شهدا نبودند، معلوم نبود که بر سر ما چه می‌آمد، افزود: شهدای دفاع مقدس را نباید محصور به جغرافیا بدانیم؛ در حوزه جغرافیا شهدا بهترین عملکرد را داشتند و در طول هشت سال حتی یک وجب خاک را به دشمن ندادند.

حجت‌الاسلام آقامیری با اشاره به اینکه سازمان سیای آمریکا چند وقت گذشته مدارکی مبنی بر اینکه این سازمان نقش پررنگی در تحریک صدام برای جنگ با ایران داشت، گفت: امروز عربستان نقش صدام در برابر ایران را بازی می‌کند و به دنبال تجزیه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ریشه داعش یهودی است، گفت: ما امروز داریم با یهویان جنگ می‌کنیم و داعش ابزار دست آن‌ها هستند.

حجت‌الاسلام آقامیری با اشاره به اینکه شهدا جان خودشان را فدا کردند تا امروز بشیریت بیدار شوند، گفت: امروز می‌بینیم که به خون شهدا به نتیجه رسیده و بیداری اسلامی در منطقه به وجود آمده است.

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار