مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

پیشکسوتان دفاع مقدس آثار و خاطرات خود را در اختیار جوانان قرار دهند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: با توجه به تهدیدات استکبار جهانی در جنگ نرم، پیشکسوتان دفاع مقدس در محافل مذهبی خود جوانان را نیز شرکت دهند و خاطرات‌شان را در اختیار آنها قرار بدهند.
کد خبر: ۲۸۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ - 13March 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان به همراه حجت الاسلام «عبدی» رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان با حضور در هیئت مذهبی انصار المهدی (عج) پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان گنبد، با پیشکسوتان نیروی زمینی ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: برگزاری اینگونه محافل مذهبی و دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس، موجب افزایش روحیه ایثار، جهاد و شهادت و تقویت بنیه اعتقادی می شود و با توجه به تهدیدات و آسیب‌هایی که در حال حاضر متوجه قشر جوان از طریق ایادی استکبار شده، جوانان خود را در این جلسات شرکت دهند و آنها را نیز در این مجالس و محافل دخیل کنید، زیرا دشمن پس از ناکامی در جنگ سخت و ناامید شدن از سایر تهدیدات، دین، اخلاق و اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده و بصورت جدی در حال جنگ نرم با آنان است.

وی افزود: همه پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس باید وارد عرصه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شوند و از گنجینه‌های گرانبهایی که در دوران دفاع مقدس کسب کرده‌‌اند برای انتقال به نسل‌های آینده کشور، در اختیار بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قرار دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان با تشریح ماموریت‌ها و اهداف این اداره‌کل از عموم پیشکسوتان خواست تا همکاری و هم افزایی عمیقی با این اداره داشته باشند.

در پایان پیشکسوتان ضمن ابراز علاقه و رضایت مندی قلبی از حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان در جمع آنان؛ به نکات حائز اهمیتی در ارتباط با جمع آوری اسناد و مدارک از یادگاران دفاع مقدس پرداختند و علاوه بر آن پیشنهاداتی را هم به رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار