ما توانستیم ۱۵۰/ احمدی در گفت‌گو با دفاع پرس:

فرهنگ‌سازی راهیان نور باعث استحکام روحیه انقلابی در جوانان می‌شود

معاونت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: فرهنگ‌سازی دفاع مقدس و جریان راهیان نور در جامعه باعث استحکام روحیه انقلابی و جهادی در جوانان می‌شود.
کد خبر: ۲۸۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ - 13March 2018

فرهنگ‌سازی راهیان نور باعث استحکام روحیه انقلابی در جوانان می‌شود

عبدالحمید احمدی معاونت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس درباره کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت: جریان مردمی و خودجوش راهیان نور به برکت خون پاک شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مجاهدت‌های خالصانه رزمندگان اسلام شکل گرفت و فراگیر شد.

وی ادامه داد: عمده فعالیت و کار جریان فرهنگی راهیان نور انتقال مفاهیم دفاع مقدس و اتفاقات جنگ تحمیلی به نسل‌های آتی است که باید برای فعال کردن، پالایش، تقویت و استمرار و ثمربخشی این جریان در جامعه گام برداشت.

احمدی افزود: جنس این جریان از فرهنگ است و فرایندی از آموزش، نگرش و انگیزش که امروز جوانان ما بشدت نیازمند این فرهنگ انقلابی هستند.

معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: فرهنگ‌سازی دفاع مقدس و جریان راهیان نور در جامعه باعث استحکام روحیه انقلابی و جهادی در جوانان می‌شود. همان روحیه‌ای که امروز دشمنان این نظام از آن خوف و وحشت دارند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار