استاندار مازندران:

یادواره‌های شهدا ثبت ملی شود

استاندار مازندران خواستار ثبت ملی یادواره شهدا شد و گفت: این مراسم‌ها به عنوان یک حرکت خودجوش مردمی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست و باید در تاریخ و میراث کشور ثبت شود.
کد خبر: ۲۸۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ - 13March 2018

یادواره های شهدا ثبت ملی شودبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «محمد اسلامی» استاندار مازندران امروز در مراسم بزرگداشت روز شهدا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما را به مسیر عزت هدایت کرد، اظهار داشت: امروز دشمن با توطئه‌های مختلف تلاش می‌‌کند تا مسیر انقلاب و دستاوردهای ان را ناچیز و ناموفق جلوه دهد و نسل جوان را به انحراف کشاند.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش‌های دشمنان برای توقف جریان حق و غلبه دادن باطل بوده، گفت: سیاست استکبار جهانی همواره تهدید، تسلیم و تبعیت است و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی نیز استکبار جهانی تاکنون لحظه‌ای درنگ نکرده است.

این مسئول ادامه داد: هدف استکبار جهانی تجزیه کشورها و ایجاد کشورهای کوچک تابع صهیونیست و آمریکا در منطقه است و درک این هدف اعلای انقلاب اسلامی و لبیک گفتن به ندای رهبری در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

استاندار مازندران با بیان اینکه قانون جنگل بر دنیا حاکم است گفت: در 3 سال گذشته استکبار مردم یمن را به خاک و خون کشیده‌اند، اما در سازمان ملل ایران را محکوم به دخالت در منطقه می‌کنند و اجازه ارسال دارو و ملزومات به مردم محروم یمن را نمی دهند.

اسلامی با اشاره به اینکه مازندران دارای مردمان مومن و ولایتمدار است گفت: مردم در استان همواره یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته‌اند و هر هفته شاهد برپایی یادواره شهدا هستیم.

وی خواستار ثبت ملی یادواره شهدا شد و گفت: این مراسم ها به عنوان یک حرکت خودجوش مردمی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است و باید در تاریخ و میراث کشور ثبت شود.

استاندار مازندران با اظهار اینکه امروز شاهد برخی مشکلات اقتصادی، بیکاری و اشتغال هستیم تاکید کرد: بدون نقش آفرینی و مشارکت مردم و پیش‌قدمی خانواده شهدا این مشکلات قابل رفع نیست.

این مسئول افزود: همه از اشتغال تصور استخدام در مراکز دولتی را دارند در حالی که دولت بیش از اندازه بزرگ شده و ظرفیت استخدام و اشتغال ندارد و باید بتوانیم برای توسعه اشتغال ظرفیت سازی کنیم.

وی با بیان اینکه در مازندران تولیدکننده گسترده‌ای هستیم تصریح کرد: باید با تولید و اشتغال نگرانی و دغدغه خانواده ها را از بین ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها