برگزاری یادواره شهدای تیپ مردم پایه سپاه نینوای گلستان+ تصاویر

بمناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا، یادواره شهدای تیپ مردم پایه سپاه نینوای استان گلستان در حسینیه شهدای گمنام این تیپ برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ - 13March 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، بمناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا، مراسم تجلیل و یادواره شهدای مدافع حرم تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان، با سخنرانی سردار «صادقی» فرمانده سپاه نینوای گلستان و با حضور سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان و فرماندهان نظامی استان، امروز (چهارشنبه 22 اسفندماه) در حسینیه شهدای گمنام این تیپ برگزار شد.

سردار صادقی وصیت‌نامه شهدا را بیانگر انگیزه آنان خواند و اظهار داشت: آنچه در وصیت‌نامه شهدا عمومیت دارد اسلام، دین، قرآن، ارزشها و تحقق اهداف و آرمانهای دینی است و اگر غیر از این بود جان دادن سخت می‌شد.

وی افزود: شهادت روزی خاصی است که خداوند به هر کسی نمی دهد، بلکه به گفته قرآن، این روزی به کسانی تعلق دارد که در عهدشان با خداوند صادق باشند و زندگی‌شان برای رضای خدا باشد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: اولین هدف شهدا، احیاء اسلام ناب در قالب یک دولت اسلامی است تا لذت حاکمیت دینی را به جامعه بچشانند و دومین هدف آنها حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای مدافع حرم استان تجلیل بعمل آمد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها