ما توانستیم ۱۴۹/ حجت‌الاسلام موسوی:

گفتمان هویت‌ساز ما دشمن را به ذلت کشانده است

راوی رشادت‌های دوران دفاع مقدس با بیان اینکه گفتمان هویت‌ساز ما امروز دشمن را به ذلت کشانده است، گفت: در دفاع مقدس کشور‌های زیادی در برابر ما قرار گرفتند و جوانان ما سیلی محکمی به گوش آن‌ها زدند. امروز دشمن از گفتمان ما می‌ترسد و این باعث شد که جرأت نکند به‌ کشور ما چپ‌نگاه کند.
کد خبر: ۲۸۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ - 13March 2018

گفتمان هویت‌ساز راهیان نور دشمن را به ذلت کشانده استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی روایت‌گر دفاع مقدس در جمع دانشجویان دانشگاه صدا و سیمای تهران با بیان اینکه ما به دنبال تمدن اسلامی هستیم، گفت: برای رسیدن به این هدف باید بتوانیم وحدت خود را حفظ کنیم و بتوانیم جوانان دیگر کشور‌ها را با خود همراه کنیم.

وی در ادامه افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس با وحدت رزمندگان و مردم توانستیم به پیروزی برسیم و امروز هم وحدت بین مردم و نیرو‌های مسلح است و این رمز پیروزی ما است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه شهدا رفتند و جان خود را فدا کردند، گفت: امروز شهدا هویت این سرزمین هستند و اگر بخواهیم هویت پیدا کنیم باید مسیر شهدا را ادامه دهیم.

این راوی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز دو تفکر باهم درگیر هستند؛ تفکر اول، تفکر صهیونیست‌هاست؛ تفکری که انسان‌محور می‌باشد و مدعی است که کدخداست و برای آن برنامه جهانی دارد. دومین تفکر، تفکر اسلام است؛ تفکری که مبتنی بر انسان‌سازی است.

وی ادامه داد: دشمن در تفکر خود به دنبال بی‌هویت سازی شیعه است و خوشبختانه تا کنون نتوانستند کاری پیش ببرند.

حجت‌الاسلام موسوی اظهار کرد: راهیان نور به دنبال هویت‌سازی و ما آمده‌ایم هویت پیدا کنیم و آن را به جهان منتقل کنیم.

این راوی دفاع مقدس گفت: شهدای مدافع حرم به خوبی شهدای دفاع مقدس را درک کردند و راه آن‌ها را رفتند و امروز هویت پیدا کردند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه گفتمان هویت‌ساز امروز دشمن را به ذلت کشانده است، گفت: در دفاع مقدس کشور‌های زیادی در برابر ما قرار گرفتند و جوانان ما سیلی محکمی به گوش آن‌ها زدند. امروز دشمنان ما از گفتمان ما می‌ترسند و این باعث شد که جرات نکنند به‌ کشور ما چپ‌نگاه کنند.

وی در پایان افزود: دشمن امروز از ابزار رسانه و هنر به خوبی استفاده می‌کنند و شما‌ها که درس رسانه را می‌خوانید باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم.

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار