پیام پیوندی به مناسبت روز شهید:

مسیرمان باید راه شهدا باشد

رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۲۸۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ - 13March 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا پیامی صادر کرد.مسیرمان باید راه شهدا باشد

متن پیام دکتر علی اصغر پیوندی بدین شرح است:

در این دنیای خاکی کمترین واژه و کلمه را می‌توان یافت که قدرت جمله بندی برای احترام به انسان‌های آسمانی را داشته باشد. چرا که مقام بلند مرتبه شهیدان عظیم تر از آن است که بتوان با جملاتی ناقص و با جوهر قلم به آن ارج نهاد. آنچه تاکنون درباره شهیدان گفته‌ایم و نوشته‌ایم به سان قطره‌ای ناچیز مقابل اقیانوسی عظیم بوده است که همچنان ما را بدهکار شهیدان نگه داشته است.

قطعاً برای جبران آن همه خلوص و بزرگی، فقط باید راه شهیدان را پیمود و اخلاق نیک و آسمانی شهیدان را سرمشق قرار داد. چنین است که می توان در حد ذره‌ای از ایثار شهیدان قدردانی کرد و آنان را از خودمان راضی نگه داشت.

در روزگاری ۸ ساله که از خاص‎ترین و خالص‌ترین جوانان، مردان و زنان ایران زمین از آب و خاک اجدادی دفاع کردند، بی ادعاهایی به نام امدادگر جمعیت هلال احمر نیز در خط های مقدم، در سنگرها، در شب‌های عملیات، در اسارت و شهادت با رزمندگان و شهیدان همگام بودند. افتخار می‌کنیم که جمعیت ما عطر شهیدان امدادگر را دارد. یاد و نام آنان همیشه برای ما زنده است. بسیاری از پایگاه های امدادی هلال احمر یادمان شهدا هستند. امدادگری و شهامت عجب قرابتی دارد.

در روز ۲۲ اسفند که به نام روز بزرگداشت شهدا مزین است یاد و نام شهیدان گلگون کفن ایران اسلامی، شهیدان انقلاب، شهیدان ۸ سال دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم و تمام آنانی را که در راه دفاع از اسلام و حق لباس شهادت پوشیدند، گرامی می‌داریم. باشد که پویندگانی لایق برای راه آنان باشیم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها