شهید «فرهاد مهرابی»:

خدمت به جامعه محروم و مستضعف سرلوحه کار مسؤولان باشد

در وصیت‌نامه شهید «فرهاد مهرابی» آمده است: از همه دوستان، چه آن‌هایی که الان مسؤولیتی دارند و چه آن‌هایی که در آینده ممکن است پست و مقامی را تصاحب کنند می‌خواهم که به جامعه محروم و مستضعف خدمت کرده و این قشر ستم‌کشیده را مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۲۸۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰ - 01April 2018

خدمت به جامعه محروم و مستضعف سرلوحه کار مسئولین باشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، «فرهاد مهرابی» در منطقه بنه بادامی از مناطق محروم فارس از توابع شکستان و ماهور میلاتی در سال 1345 چشم به جهان گشود و در منطقه شلمچه و عملیات کربلای 5 آسمانی شد.

نگاهی بر فرازهایی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار، چراغ روشنگر کسانی است که سعادت دنیا و آخرت را جستجو می‌کنند.

شهید مهرابی در بخشی از وصیت‌نامه خود خداوند را سپاس می‌گوید که در دوران کفر و مادی‌گری، ایران‌زمین را به نور هدایت خود روشنایی بخشید و عصر ما را ظرف شعاع فروزان آن قرارداد.

در بخش دیگری از وصیت‌نامه عرفانی این شهید می‌خوانیم: «من بر آنم تا در این دنیا که هر لحظه، خون بی‌گناهی به دست عوامل استعمار جنایتکار و جهان‌خوار و نوکران بی‌چون‌ و چرای آنان، چون صدام فرو مایه بر زمین می‌ریزد، به ندای آسمانی سلالهٔ طاها و فرزند پاک زهرا، امام خمینی که گویی تجلی صفات خدا در تندیس متجسد انسانی است لبیک بگویم و به همین دلیل با آغوش باز به استقبال جهاد و شهادت می‌روم تا اگر خدا مصلحت بداند به شهدای انقلاب اسلامی بپیوندم و به آن پاک‌باختگان عرصهٔ عشق و ازخودگذشتگی بگویم در جوار رحمت حق آرام بیاسایید که ملت بزرگ و شرافتمند ایران راهتان را به‌ خوبی ادامه می‌دهد و به وصایای شما جامه عمل می‌پوشاند».

شهید مهرابی در وصیت‌نامه خود توصیه‌هایی نیز به دوستان خود می‌کند: «از همه دوستان، چه آن‌هایی که الان مسؤولیتی دارند و چه آن‌هایی که در آینده ممکن است پست و مقامی را تصاحب کنند می‌خواهم که به جامعه محروم و مستضعف خدمت کنند و این قشر ستم‌کشیده را مدنظر داشته باشند».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار