ما توانستیم 489/ کوچک‌ترین خادم یادمان کربلای 5:

شب‌های شلمچه صفایی دیگر دارد

علی یزدان‌پناه گفت: شب‌های شلمچه صفایی دیگر دارد. بودن در کنار شهدای گمنام، در محلی که روزی شاهد نجوا‌های شبانه‌شان بود، آرامش عجیبی به ما می‌دهد.
کد خبر: ۲۸۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ - 31March 2018

شب‌های شلمچه صفایی دیگر داردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «علی یزدان‌پناه» کوچک‌ترین خادم یادمان عملیات کربلای 5 (شلمچه) است که برای خادمی زایران شلمچه راهی سرزمین نور شده است. او درباره چگونگی حضورش در سرزمین‌های نور اظهار داشت: با خودم فکر کردم که شهدا به خاطر من به جنگ رفتند و شهید شدند خواستم با آمدنم به این مناطق ذره‌ای از محبت شهدا را جبران کنم.

وی با اشاره به نحوه آشنایی با کمیته خادمین شهدا، افزود: برادر بزرگم در دوره‌های قبل آمده بود و من از طریق ایشان با کمیته خادمین آشنا شدم.

علی یزدان پناه ادامه داد: شب‌های شلمچه صفایی دیگر دارد. ما را از حال و هوای خیابان‌ها جدا کرده و بودن در کنار شهدای گمنام، در محلی که روزی شاهد نجواهای شبانه‌شان بوده آرامش عجیبی به ما می‌دهد.

وی در پایان در تبیین هدف خود از آمدن به خادمی بیان کرد: به شهدا و زایرین شهدا خدمت می‌کنم تا شاید به سعادت شهادت برسم و ذره‌ای مانند شهیدان بشوم و راه شهدا را ادامه دهم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها