حجت الاسلام والمسلمین علیزاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مبادا مسوولان نان شهدا را بخورند و نمکدان بشکنند/ بی لیاقتی برخی مسوولان آسیبی به روند انقلاب نمی‌زند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه گفت: جریان انقلاب به خوبی طی می‌شود و بی‌لیاقتی برخی مسوولان، صدمه‌ای به اصل و روند انقلاب نخواهد زد.
کد خبر: ۲۸۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۶ - 11April 2018

مبادا مسوولان نان شهدا را بخورند و نمکدان بشکنند/ بی لیاقتی برخی مسوولان آسیبی به روند انقلاب نمی‌زندحجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: هجمه فرهنگی دشمن در فضای مجازی می‌تواند فرزندان شهدا را تحت فشار و یا تاثیر قرار دهد. به تازگی برنامه‌هایی همچون برگزاری جشن تولد برای فرزندان شهدا ترویج یافته است که فوق العاده می‌تواند در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به فرزندان شهدا موثر باشد.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا سرمایه‌های کشور هستند، گفت: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را در مسیر صحیح پیش ببریم، باید از سرمایه‌های کشور که یکی از این سرمایه‌ها خانواده شهدا هستند، بهره ببریم و غفلت نکنیم. اگر به خانواده شهدا توجه ویژه‌ای داشته باشیم، اثرات شگرفی در پیشبرد انقلاب خواهیم داشت و همچنین کار را برای ما در حوزه‌های فرهنگی راحت تر می‌کند.

حجت الاسلام علیزاده به حضور خانواده شهدا در محافل و جلسات عمومی اشاره و عنوان کرد: اگر نزدیکان شهدا در جلسات مختلف به خاطره‌گویی و بیان سبک زندگی و طرز برخورد شهدا با مسائل اجتماعی و ... بپردازند، تاثیر خوبی بر مردم خواهد داشت.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه با اشاره به نشریات و خبرگزاری‌های تخصصی در حوزه دفاع مقدس، تاکید کرد: اگر بلافاصله پس از اتمام جنگ تحمیلی در نشریات به فرهنگ سازی در زمینه شهادت، معرفی شهدا و بیان مسائل مربوط به جنگ ایران و عراق می‌پرداختیم، امروز با مشکلات کمتری در جامعه روبرو بودیم.  

وی در خصوص بی‌مسوولیتی و بی‌توجهی برخی مسوولان در خصوص توجه به مسائل مالی مردم، توجه به خانواده شهدا، مقوله حجاب و ... گفت: بر این عقیده‌ام که برخی مسوولان را خواب فرا گرفته است. وسوسه شیطان و غفلت گریبان‌گیر آن‌ها شده که بر سر سفره انقلاب نشسته‌اند و نمک‌دان می‌شکنند. برخی مسوولان به جای اینکه خدمت به مردم را عبادت بدانند و آبروی مردم و انقلاب را حفظ کنند، غرق در مادیات شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده افزود: جریان انقلاب به خوبی طی می‌شود و بی‌لیاقتی برخی مسوولان، صدمه‌ای به اصل و روند انقلاب نخواهد زد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار