امیرپوردستان:

همت جوانان انقلابیمان، جرائت تجاوز دشمنان به خاک وطن را گرفت

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: امروز با همت جوانان انقلابی این مرز و بوم به ابزار دفاعی بسیار پیشرفته ای دست یافته‌ایم که هیچ کشوری جرات تجاوز به خاک کشور را ندارد.
کد خبر: ۲۸۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ - 15April 2018

همت جوانان انقلابیمان؛ جرائت تجاوز دشمنان به خاک وطن را گرفت

 به گزارش خبرنگار امنیتی دفاعی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «مرتضی زرهرن» با بیان اینکه دشمنان باید بدانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران غافلگیر نخواهند شد، اظهار داشت: امروز با همت جوانان انقلابی این مرز و بوم به ابزار دفاعی بسیار پیشرفته ای دست یافته‌ایم که هیچ کشوری جرات تجاوز به خاک کشور را ندارد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به مقام والای شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدای مدافع حرم خالصانه به میدان جنگ رفتند و از خود تلاشی وصف ناپذیر برای حفظ انقلاب و دفاع از حرم مطهر نشان دادند.

وی افزود: بالاترین درجه ای برای هر فرد انقلابی، شهادت است که شهدای مدافع حرم به این درجه رفیع نائل شده اند.

امیر سرتیپ پوردستان با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای نفوذ در کشور، بیان داشت: دولت آمریکا از طرق مختلف سعی در بر هم زدن نظم و امنیت کشورها دارد تا در آن کشورها هرج و مرج ایجاد کند و به خواسته‌های شوم خود برسد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش به بیان تهدیدات پیش رو پرداخت و گفت: اولین تهدید امروز علیه ما در حوزه جنگ نرم است و از مدت‌ها قبل دشمنان به دنبال آن بوده‌اند تا جنگ را به داخل کشور ما بکشانند که البته با رشادت و فداکاری همه جانبه نیروهای مسلح و رهبری عالمانه فرمانده کل قوا نقشه آنها نقش بر آب شد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها