تقدیر از زحمات 9 ساله سردار فضلی در سازمان بسیج

رییس سازمان بسیج مستضعفین از زحمات 9 ساله سردار فضلی در سمت جانشینی رییس سازمان بسیج مستضعفین تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۲۸۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ - 16April 2018

تقدیر از زحمات 9 ساله سردار فضلی در سازمان بسیجبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رییس سازمان بسیج مستضعفین در آیین تکریم سردار فضلی و معارفه سردار سپهر به عنوان جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ادب حکم می‌کند که من از طرف خودم و تمامی بسیجیان از زحمات چندین ساله سردار فضلی تشکر کنم.

وی ادامه داد: در بسیج باید به کارهای اثربخش روی بیاوریم و زمانی می‌توانیم اثر کار خود را ببینیم که در متن جامعه باشیم. برنامه‌ها برای اعتلای بسیج بر همین اساس طراحی شده و در حال اجراست؛ البته باید با نظارت و مدیریت، مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را پیگیری کنیم.

سردار غیب‌پرور در پایان سخنان خود مجدد از زحمات 9 ساله سردار فضلی تشکر و برای سردار سپهر در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

سردار فضلی نیز در آیین تکریم خود عنوان کرد: خدا را شاکرم که در سال‌های گذشته توفیق خدمت در سپاه و بسیج داشتم. از اعتماد سردار جعفری فرمانده کل سپاه، سردار نقدی رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین و سردار غیب‌پرور تشکر می‌کنم که شرایط خدمت من در بسیج را فراهم کردند.

وی گفت: همواره آماده خدمت هستم و امیدوارم که در مسئولیت جدید بتوانم به اسلام و انقلاب اسلامی خدمت کنم.

جانشین رییس ستاد مرکزی راهیان نور خاطرنشان کرد: در مدت زمانی که در سازمان بسیج حضور داشتم، موفق شدیم با همکاری‌هایی که صورت گرفت، 200 هزار نفر را به عنوان خادمین راهیان نور ساماندهی و سازماندهی کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها