حمله جنگنده‌های سعودی به صنعاء 7 شهید و زخمی بر جای گذاشت

در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به استان صنعا، هفت تن شهید و زخمی شدند.
کد خبر: ۲۸۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ - 16April 2018

حمله جنگنده‌های سعودی به صنعاء 7 شهید و زخمی بر جای گذاشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به کوه «مسار» در بخش «مناخه» در استان صنعاء، امروز (دوشنبه) 2 زن یمنی به شهادت رسیدند و شش زن و یک کودک نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یکی از مزارع در بخش «صعفان» در استان صنعا، یک کودک یمنی زخمی شد.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی امروز دوشنبه در ادامه حملات خود به یمن، یک بار روستای «رماده» در بخش نِهم در استان صنعاء، پنج بار بخش «سحار» و کوه «الصمع»، چهار بار پادگان امنیت مرکزی در استان صعده، چهار بار دو منطقه «الشریجه» و «حماله» در استان لحج را بمباران کردند.

حملات توپخانه‌ای ارتش یمن به مواضع سعودی در عسیر و نجران

یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شامگاه یکشنبه مراکز تجمع نظامیان سعودی و مزدوران این رژیم در تعدادی از جبهه‌های منطقه عسیر و جیزان را در هم کوبیدند.

در همین راستا یک منبع نظامی گفت که مراکز تجمع نظامیان سعودی و مزدوران آن‌ها در «سبحطل»، تپه‌های «السود»، رشته کوه‌های «الشیبانی»، تپه «القناص»، الحاجز و الحداد در عسیر، هدف حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند دو متجاوز سعودی را در تپه القناص و اطراف گذرگاه «علب» در عسیر به هلاکت برسانند.

از سوی دیگر یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع نظامیان سعودی در مناطق مختلف اطراف کوه «قیس» در جیزان را گلوله ‌باران کرد.

حملات توپخانه‌ای نیروهای یمنی به مواضع نظامیان سعودی در ماورای مرزها، عربستان و مزدورانش را نگران کرده است، زیرا هر روز در پی این حملات، خسارات مادی و جانی زیادی به آن‌ها وارد می‌شود.

حمله انتحاری ناموفق در استان «إب»

یک منبع امنیتی گفت که یک عامل انتحاری که قصد داشت یکی از مقرهای امنیتی استان إب را هدف قرار دهد، در پی انفجار بمبی که در اختیار داشت، به هلاکت رسید.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها