فرمانده انتظامی استان قم:

تامین امنیت حمایت از «کالای ایرانی» مرکز ثقل تلاش‌های ناجا خواهد بود

فرمانده انتظامی استان قم گفت: تامین امنیت تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، مرکز ثقل تلاش‌های نیروی انتظامی قم در سال جدید خواهد بود.
کد خبر: ۲۸۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ - 17April 2018
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سردار «کاظم مجتبایی» فرمانده انتظامی استان قم در دیدار مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و جمعی از فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در استان اظهار داشت: نیرو‌های مسلح قم در همه زمینه‌ها بخصوص خدمت رسانی به مردم پیشقدم هستند و این روحیه مسرت بخش است.
 
وی افزود: خدمت در استان قم نیازمند روحیه جهادی و انگیزه انقلابی است که بحمدالله این مولفه‌ها را در نیرو‌های مسلح و بخش‌های وابسته به آن‌ها شاهد هستیم.
 
فرمانده انتظامی استان قم با قدردانی از تلاش‌های محوری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قم در تقویت روحیه همدلی و همگرایی بین رده‌های نیرو‌های مسلح تصریح کرد: این تقویت بین ارکان نیرو‌های مسلح حفظ شده و به بدنه نیرو‌ها نیز منتقل می‌شود.
 
وی افزود: همه این همدلی‌ها و همگرایی‌ها انعکاس شایسته‌ای در جامعه داشته و موجبات رضایتمندی مردم و بالاتر از همه خرسندی مقام معظم فرماندهی کل قوا را فراهم خواهد کرد.
 
مجتبایی با اشاره به طرح شعار «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری در طلیعه سال ۹۷ خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تلاش خواهد کرد مرکز ثقل تلاش‌های خود را در سال جدید، ایجاد امنیت لازم برای تحقق شعار سال قرار دهد.
 
وی همچنین با قدردانی از همکاری نیرو‌های مسلح در برقراری امنیت پایدار افزود: وجود انگیزه‌های معنوی و قوی در نیرو‌های مسلح از عوامل مهم در پیشرفت امور و تحقق اهداف انقلاب است.
 
فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه این استان باید در تمامی زمینه‌ها در کشور نمونه باشد، ابراز داشت: حمایت‌های فراوان موسسه اعتباری کوثر استان قم از برنامه‌های فرهنگی و معنوی موجب افزایش توان و روحیه نشاط در سطح جامعه و بخصوص رده‌های نیرو‌های مسلح می‌شود.
 
در این دیدار «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، «مسعود اقدسی» مدیر موسسه اعتباری کوثر استان و سایر مسئولان و فرماندهان حاضر ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتش و ایام شعبانیه و روز پاسدار، به بیان بخشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.
 
تامین امنیت حمایت از «کالای ایرانی» مرکز ثقل تلاش‌های ناجا خواهد بودتامین امنیت حمایت از «کالای ایرانی» مرکز ثقل تلاش‌های ناجا خواهد بود
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار