امیر جهانشاهی در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

ایجاد تغییرات در ساختار یگان‌های نیروی زمینی ارتش جهت افزایش قدرت تهاجمی

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: اقدامات خوبی در نیروی زمینی برای تغییر ساختار یگان‌های پیاده و تکاور جهت افزایش قدرت تهاجمی صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۸۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ - 17April 2018

ایجاد تغییرات در ساختار یگان‌های نیروی زمینی ارتش جهت افزایش قدرت تهاجمیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «علی جهانشاهی» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم تجدید میثاق کارکنان نزاجا با آرمان‌های امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امام خمینی (ره) ثابت کردند که می‌توان با نیت الهی در برابر مستکبران ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: در پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلفی نقش داشتند اما یکی از اقشاری که کمتر به نقش آن پرداخته شده است، کارکنان ارتش است. کارکنان ارتش که قبل از انقلاب هم عمدتاً از اقشار مذهبی جامعه بودند، در وقت نیاز به ندای «هل من ناصر» حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند.

امیر جهانشاهی با بیان اینکه دیدار ۱۹ بهمن همافران با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، کمر طاغوت را شکست، گفت: ارتش ضمن نقش موثری که در پیروزی انقلاب اسلامی داشت، در روزهای ابتدایی انقلاب در برابر تجزیه طلبان و ضدانقلاب در مناطق مرزی کشور نیز ایستادگی جانانه‌ای کرد.

وی تصریح کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، پس از 12 فروردین که به نام روز جمهوری اسلامی ایران است، دومین نامگذاری برای ارتش در روز 29 فروردین از سوی امام خمینی (ره) صورت گرفت.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش امروز ارتشی است که دفاع از نظام، استقلال و مردم کشور را سرلوحه کارهای خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: هرکجا منافع ملی باشد، نیروهای مسلح و ارتش در خط اول حراست از منافع ملی حضور دارند. نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران هر کجا که درد و رنجی برای مردم پیش بیاید، در کنار آن‌ها حضور خواهند داشت. در زلزله کرمانشاه، یگان‌های ارتش اولین نیروهایی بودند که در کمتر از یک ساعت در مناطق زلزله‌زده حضور یافتند و به مردم زلزله‌زده کمک کردند.

امیر جهانشاهی بیان داشت: قدرت امروز ارتش در همه ابعاد و عرصه‌ها با 8 سال دفاع مقدس قابل مقایسه نیست و ما امروز به مراتب از آن زمان جلوتر هستیم.

وی در پایان عنوان کرد: اقدامات خوبی در نیروی زمینی برای تغییر ساختار یگان‌های پیاده و تکاور جهت افزایش قدرت تهاجمی این نیروها صورت گرفته است. تغییراتی که در ساختار نزاجا صورت می‌گیرد بر اساس اوضاع و شرایط منطقه است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار