پیام نیروی انتظامی در آستانه روز ارتش؛

ملت ایران نقش آفرینی بزرگمردان ارتش را فراموش نخواهد کرد

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن 29 فروردین، روز ارتش را به ارتشیان غیرتمند و دلاور تبریک گفت.
کد خبر: ۲۸۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ - 17April 2018

نیروی انتظامی فرا رسیدن روز ارتش را تبریک گفتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن 29 فروردین، روز ارتش را به ارتشیان غیرتمند و دلاور تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

اقدام هوشمندانه و پیام تاریخی حضرت امام (ره) در حمایت از ارتش در فروردین 1358 روح حیات و عزت را در پیکره ارتشیان دمید و ظهور ارتش مکتبی و انقلابی برای صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و هیمنه دفاعی کشور در برابر جبهه پلید دشمنان را سبب شد.

به تحقیق ملت ایران فراموش نخواهد کرد که ارتش مکتبی و برخاسته از متن جامعه اسلامی چگونه با نفس مسیحایی معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) در صف انقلاب قرار گرفت و در روزهای شور، شعور، حماسه و سرنوشت ساز علی الخصوص دوران دفاع مقدس به رسالت تاریخی خود به نحو شایسته عمل کرد.

ارتش غیرتمندی که در طول دوران دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را در راه حفظ عزت، استقلال میهن اسلامی و شرافت ملت ایران تقدیم کرد و امروز که جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی پرشتاب در مسیر فتح قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی در حرکت است، نقش ارتش در این عرصه کاملاً بارز بوده و این غیورمردان، دوشادوش و همگام با دیگر نیروهای مسلح در خط مقدم دفاعی این حرکت رو به جلو و متعالی قرار دارد.

در ادامه این پیام آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی، مکتبی، سرافراز و متکی بر تجارب گران‌بهای دفاع مقدس و دستاوردهای آن با اتکاء بر نیروهای متخصص، متعهد، توانمند و همچنین با بکارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و دانش روز دنیا توانسته در زمینه تولیدات نظامی به اقتداری در خور شأن دست یافته و مظهر نیرویی برجسته و کارآمد در بین نیروهای مسلح منطقه باشد و قطعاً حافظه تاریخی ملت ایران نیز نقش آفرینی بزرگ مردان ارتش همچون امیران صیاد شیرازی، فلاحی، کلاهدوز، ستاری، آبشناسان، بابایی و ... صدها و هزاران فرمانده، رزمنده و شهید ارتش را به قاب محبت خواهد داشت و هرگز جانفشانی این غیور مردان را فراموش نخواهد کرد.

در پایان این پیام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و امیران سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزتمندی و اقتدار روز افزون برای خانواده بزرگ و با صلابت ارتش و دیگر نیروهای مسلح را در سایه‌سار زعامت و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار