رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر خبر داد؛

برگزاری همایش بزرگداشت روز جانباز در شهرستان ملایر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر گفت: همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز همایش بزرگداشت روز جانباز در ملایر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ - 17April 2018

برگزاری همایش بزرگداشت روز جانباز در شهرستان ملایربه گزارش دفاع پرس از همدان، «محمدابراهیم مرادی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به خصوص شهدای والامقام این شهرستان اظهار داشت: جانبازان مقامی کمتر از شهدا ندارند و به عنوان شهدای زنده از این عزیزان یاد می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان ملایر ‌هزار و 100 شهید گرانقدر و 2 هزار و 100 جانباز سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است اضافه کرد: همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز برنامه‌های مختلفی برای تکریم و بزرگداشت مقام جانبازان در سراسر کشور برگزار می‌شود که در سطح نیز ملایر برنامه‌هایی متنوع برای تجلیل و تکریم از این دلیرمردان پیش‌بینی شده است.

مرادی همچنین از برگزاری همایش بزرگداشت روز جانباز در اولین روز از اردیبهشت‌ماه در محل سینما فرهنگیان شهر ملایر خبر داد و یادآور شد: این برنامه با حضور مسئولین، خانواده‌های گرانقدر جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی ویژه جانبازان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام به شمار می‌رود تصریح کرد: یک دوره مسابقه تیراندازی در سالن بنیاد شهید و یک دوره مسابقه تنیس روی میز ویژه جانبازان نیز در سالن الغدیر برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در پایان گفت: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم جانبازان و سخنرانی یادگاران دفاع مقدس در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در هفته جانباز به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار