سردار رضایی عنوان کرد؛

مصوبات هيئت دولت ملاک عمل مرزبانی در بحث کولبری است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: ملاک عمل مرزبانی در بحث کولبری در مرز‌ها مصوبات هیئت دولت است.
کد خبر: ۲۸۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ - 17April 2018

مصوبات هيئت دولت ملاک عمل مرزباني در بحث کولبری استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه سفر به استان کرمانشاه اظهار داشت: مرزبانان از آمادگی بسیار بالایی در حراست از مرز‌های ایران برخوردارند.

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه مقابله با قاچاق در راستای حمایت از اقتصاد و تولید ملی از اولویت‌های مرزبانی است، افزود: حمایت از تولیدات بومی، کالای ایرانی و تحقق شعار سال نیز به جد در دستور کار مرزبانی است.

وی با بیان اینکه مرزبانان وظیفه دارند اقلامی را که از مبادی مرزی وارد می‌شود، کنترل کنند و با افرادی که با ورود کالای قاچاق قانون شکنی می‌کنند، برخورد کنند، ادامه داد: کنترل تردد‌ها در نوار مرزی، ارتقاء مهارت‌های علمی و عملی مرزبانان، به کارگیری تجهیزات به روز و ... از دیگر برنامه‌های مرزبانی است.

سردار رضایی با بیان اینکه کولبری و قاچاق دو بحث کاملاً متفاوت است که هر کدام تعاریف خود را دارند و نباید این دو موضوع را با هم یکی دانست، گفت: برخی از قانون شکنان و سودجویان که به دنبال منافع مافیایی خود هستند اقدام به قاچاق کالا می‌کنند که مرزبانان با این افراد مدارا نخواهند کرد و با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: مصوبات هیئت دولت، ملاک عمل مرزبانی در بحث کولبری در مرز‌ها است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار