مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران:

دشمن با توان هزار برابری نتوانست در جنگ با ما پیروز شود

سردار «خسرو عروج» گفت: دشمنان درباره جنگ تحمیلی علیه ما می‌گویند که با توان هزار به یک به ایران حمله کردیم، اما نتوانستیم ریشه آن را بر کنیم.
کد خبر: ۲۸۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ - 17April 2018

دشمن با توان هزار برابری نتوانست در جنگ با ما پیروز شودبه گزارش دفاع پرس از گرگان، سردار «خسرو عروج» مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ گرگان، با اشاره به اقتدار رزمندگان ایران در دفاع مقدس، اظهار داشت: مختصات جنگ به اندازه‌ای دقیق و قابل ارزیابی است که پس از پایان آن، کتاب‌ها و فیلم‌های بسیاری درباره آن نوشته و ساخته شده است.

وی افزود: جنگ از جمله مهم‌ترین علوم نظری دنیا است و سند جنگی از نظر علمی جزو مهم‌ترین اسناد دنیا هستند.

عروج گفت: دشمنان درباره جنگ تحمیلی علیه ما می‌گویند که با توان هزار به یک به ایران حمله کردیم، اما نتوانستیم ریشه آن را بر کنیم.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: غربی‌ها با بررسی دلایل این شکست به این نتیجه رسیدند که رزمندگان ایرانی از شعور انسانی بالایی برخوردار هستند و وصیت‌نامه شهدا این موضوع را ثابت می‌کند.

سردار عروج در ادامه به خاطره‌ای از امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام در دیدار با جمعی فرماندهان جنگ خطاب به آن‌ها فرمودند که فرمانده این میدان خداست و تا زمانی که شما به همدیگر رحم کنید، خداوند هم به شما رحم می‌کند.

وی در پایان به تببین ابعاد شخصیتی همرزم خود، شهید صیاد شیرازی اشاره و خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی مرد میدان جنگ و نمونه بارز مردان الهی بود و هرکس او را می‌دید آرامش پیدا می‌کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار