نظر هادی فاعور، هنرمند جبهه مقاومت درباره امام خامنه‌ای+ فیلم

هادی فاعور، هنرمند لبنانی که همیشه نظرات خود را در بحث مقاومت اعلام می‌کند، در فیلم کوتاهی از ارادتش به رهبر معظم انقلاب و آرزوی بزرگش سخن می‌گوید.
کد خبر: ۲۸۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ - 17April 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «هادی فاعور» نوجوان خوش‌ صدای شیعه سوریه‌ای است. وی متولد شهر فوعه در کشور سوریه است. فوعه و کفریا همان دو شهر شیعه‌نشینی هستند که سال‌‌ها در محاصره تروریست‌های تکفیری از جمله داعش بوده‌اند. مداحی‌‌ها و ترانه‌های حماسی فاعور در فضای مجازی طرفداران زیادی از کشورهای مختلف را جذب خود کرده است.  مردم عرب‌زبان منطقه، هادی فاعور را با عنوان «منشد المقاومة» یعنی «خواننده مقاومت» می‌شناسند.

شناخته شدن هادی فاعور در ایران از فیلم مداحی کردن او در مراسم تشییع دو تن از شهدای مدافع حرم حزب‌الله لبنان آغاز شد. اما شهرت فاعور در لبنان به نماهنگ‌هایی برمی‌گردد که مؤسسات فرهنگی تحت حمایت حزب‌الله از او ساخته‌اند. آغاز شهرت فاعور در کشور لبنان بیشتر از نماهنگ «أنا ثائر» به‌ معنای «من انقلابی‌ام» آغاز شد. او در این نماهنگ شعری درباره خط انقلابی و مقاومت در صحن مطهر حرم حضرت زینب (س) در دمشق اجرا کرده است.

نماهنگ‌های کودکانه و حماسی او در لبنان محصول شبکه «طه» و مؤسسه «بنت‌الهدی» بوده است. پای فاعور به گروه‌های مقاومت حشد الشعبی عراق هم باز شده است. آلبوم نماهنگ‌های عربی او برای حرکت النجبای عراق با عنوان «نجبائک یا عباس» منتشر شد.  چندی پیش به‌همراه گروه بزرگ عترت به ایران آمد و در شهر قم یکی از قطعات مشهور خود به‌نام «انا ثائر» را اجرا کرد.

این نوجوان سوری که همیشه مباحث مرتبط با جنگ تروریست‌ها در سوریه را در صفحاتش به اشتراک گذاشته و نظرات خود را در بحث مقاومت اعلام می‌کند در فیلم کوتاهی از ارادتش به رهبر معظم انقلاب و آرزوی بزرگش سخن می‌گوید. او در سوالی پیرامون حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) می‌گوید: ایشان رهبر ماست و هر دستور و فتوایی که بدهند ما انجام می‌دهیم و اطاعت می‌کنیم. رهبر ما و ما فرمانبردار او هستیم.

در مورد داعش هم می‌گوید: تعداد داعشی‌ها کم است و انشاالله به زودی نابود می‌شوند.

هادی فاعور در پاسخ به این سوال که آرزویت چیست؟ می‌گوید: آرزویم شهادت است.

این فیلم در ادامه قابل مشاهده است:

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها