حجت الاسلام محمدحسنی:

توان رزمی با روحیات معنوی ارتباط مستقیمی دارد

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در جای جای بدنه ارتش سرافراز و قهرمان جمهوری اسلامی ایران این نکته نهادینه شده است که توان رزمی با روحیات معنوی ارتباط مستقیم دارد.
کد خبر: ۲۸۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ - 02May 2018

توان رزمی با روحیات معنوی ارتباط مستقیمی داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در نخستین همایش تخصصی مسئولین آموزش عقیدتی سیاسی یگان‌های تابعه ارتش طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت: آموزش و پرورش دو امر جدایی ناپذیر و همراه با هم هستند و آموزش‌های ما باید تربیت محور باشد تا نتیجه مطلوب را در پی داشته باشد.

وی مهمترین اصل در راستای تمرکز بر تربیت محور بودن آموزش‌ها را نحوه صحیح انتخاب اساتید دانست و افزود: استفاده از استادان مجرب، مومن، متدین، عالم و اخلاق‌مدار در راستای تربیت عملی فراگیران امری بسیار ضروری و حیاتی است که همه شما به عنوان مسئولان آموزش در عقیدتی سیاسی وظیفه دارید به این مهم توجه ویژه داشته باشید.

حجت الاسلام محمدحسنی خاطرنشان ساخت: ما باید اساتید معتقد به ارزش‌های دینی و انقلابی و در تراز ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای ارائه آموزش انتخاب کنیم تا جوان ما در کلاس با شبهات بیشتری مواجه نشود.

وی خوشایندسازی محیط آموزشی را یکی دیگر از عوامل موثر در انتقال آموزش به فراگیران برشمرد و گفت: خوشایندسازی محیط آموزشی ابعاد مختلفی اعم از سخت افزاری و نرم افزاری دارد که حتی علاوه بر آن‌ها توجه به نکات ریزی همچون آرایش و نور محیط هم می‌تواند در میزان آموزش صحیح اثرگذار باشد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: طرح‌های جامع فرهنگی مصباح که در راستای اجرایی شدن منویات و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا توسط این سازمان تدوین شده است با نگاه مثبت امیر سرلشکر موسوی به تمامی یگان‌های تابعه آجا ابلاغ شده و ان‌شاءالله می‌تواند گام موثری در زمینه اقدامات فرهنگی و مذهبی در این نهاد بزرگ باشد. البته همه ما موظفیم اهتمام جدی برای اجرای آن به احسن وجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز خوشبختانه امیر سرلشکر موسوی فرمانده محترم کل ارتش علاوه بر داشتن روحیات قوی نظامی‌گری یک فرمانده فرهنگی هم هست، گفت: در جای جای بدنه ارتش سرافراز و قهرمان جمهوری اسلامی ایران این نکته نهادینه شده است که توان رزمی با روحیات معنوی ارتباط مستقیم دارد و سازمان عقیدتی سیاسی به عنوان متولی امر ارتقاء معنویت در ارتش در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار