سردار فدوی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

آمریکایی‌ها در خلیج فارس مطیع‌تر شده‌اند/ 24 ساعته آن‌ها را کنترل می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها نسبت به گذشته در خلیج فارس مطیع‌تر شده‌اند، گفت: 24 ساعته آن‌ها را کنترل می‌کنیم و آمریکایی‌ها در هر زمانی، به هر طرف نگاه کنند، نیروی دریایی سپاه را می‌بینند.
کد خبر: ۲۸۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹ - 06May 2018

آمریکایی‌ها در خلیج فارس حرف‌ گوش‌کن‌تر شده‌اند/ 24 ساعته آن‌ها را کنترل می‌کنیمدریادار «علی فدوی» فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با تاکید بر اینکه وجود امنیت در خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند امری الزامی است، اظهار داشت: کشورهای منطقه نقش مهمی در برقراری امنیت دریایی دارند و باید از کفایت‌های لازم در این رابطه هم برخوردار باشند.

وی افزود: ناامنی‌هایی که اکنون در منطقه وجود دارد، ناشی از آن‌هایی است که در گذشته نیز عامل ایجاد ناامنی بودند؛ همچون آمریکا، انگلیس و فرانسه.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: امنیت دریایی خلیج فارس و منطقه در گرو خروج آمریکایی‌ها و نیروهای فرامنطقه‌ای از منطقه است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین عنوان کرد: گرچه جمهوری اسلامی ایران دارای دو نیروی دریایی ارتش و سپاه است؛ اما هر نیرو دارای ماموریتی است و هر دو نیرو به صورت هم‌افزا کار می‌کنند و در برابر دشمنان متحد و همراه هستند.

وی بیان داشت: ما به صورت مداوم و روزانه و بلکه 24 ساعته رفتارهای آمریکایی‌ها را در خلیج فارس کنترل و رصد می‌کنیم. آمریکایی‌ها در هر زمانی، به هر طرف نگاه کنند، نیروی دریایی سپاه را می‌بینند.

سردار فدوی در پایان گفت: آمریکایی‌ها نسبت به گذشته در خلیج فارس مطیع‌تر شده‌اند. ترامپ در روزهای نخست ریاست‌جمهوری‌اش به دلیل عدم توجیه بودن حرف‌هایی می‌زد، ولی نیروهای نظامی آمریکا، رییس جمهورشان را توجیه کردند تا چگونه صحبت کند. اکنون ناوهای آمریکایی بسیار حرف‌ گوش‌کن‌تر شده‌اند و حرفه‌ای‌تر رفتار می‌کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها