وصیت‌نامه شهید علی اصغر غیاث آبادی فراهانی/ خواهران سنگر حجاب را حفظ کنند

شهید «علی اصغر غیاث آبادی فراهانی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «ای خواهران عزیزم سنگر حجاب را حفظ کنید و شما‌ ای برادران عزیزم سنگر‌های دفاع از اسلام را پر کنید و اگر درس می‌خوانید از شما عاجزانه طلب می‌کنم سنگر مدارس را حفظ کنید.»
کد خبر: ۲۹۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 15May 2018

وصیت‌نامه شهید علی اصغر فراهانی/ خواهران سنگر حجاب را حفظ کنیدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «علی اصغر غیاث آبادی فراهانی» یکی از شهدای مسجد ضرابخانه است که در سال ۱۳۴۲ در روستای غیاث‌آباد چشم به جهان گشود. وی به عنوان سرباز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۲ در منطقه اسلام‌آباد غرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ

افتخار بر رزمندگانی که جبهه‌های نبرد را با مناجات خویش عطرآگین نموده‌اند. (امام خمینی (ره))

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام بر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) سخنان خود را آغاز می‌کنم.

خدمت پدر عزیز، مادر مهربان، خواهران و برادران بزرگوارم سلام عرض می‌کنم. همچنین عمو‌های عزیز و دایی‌های پرتلاش و خانواده‌های محترمشان را عرض سلام دارم.

بخصوص خدمت دایی محسن عزیزم و همسر دایی قاسم شهیدم و دویادگار باز مانده آن شهید و تمام همسایه‌ها و فامیل‌ها یک به یک از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل سلام عرض می‌کنم.

امیدوارم حال همگی خوب باشد و در زیر سایه‌ی پر برکت جمهوری اسلامی با خوبی و خوشحالی به زندگی شیرین خود ادامه دهید (ان‌شاءالله).

پدر عزیزم فرزند حقیر شما که همیشه به یاد شماست به دعاگویی مشغول و الحمدالله سلامتی برقرار است.‌ ای مادر عزیز و خوبم که مرا جان شیرین بخشیدی تا این جان شیرین را به رهبرم هدیه کنم، نمی‌دانم با چه زبانی با تو سخن بگویم فقط امیدوارم شیرت را حلالم کنی و برای رهبرم دعا کنی و پدر مهربانم را برای یاری حکومت حق کمک کنی و شما‌ ای خواهران عزیزم سنگر حجاب را حفظ کنید و شما‌ ای برادران عزیزم سنگر‌های دفاع از اسلام را پر کنید و اگر درس می‌خوانید از شما عاجزانه طلب می‌کنم سنگر مدارس را حفظ کنید (ان‌شاءالله).

مادر مهربانم نیز سنگر تربیت و پرورش را حفظ خواهد کرد. پدر عزیز دلسردنباش با ایمانی استوار برای مقاومت رزمندگان و موفقیت رهبردعا کن.

مبادا از دوری فرزند حقیرت ناراحت باشی، فرزند شما در این سنگر‌ها تنها نیست، زیرا اولاً یاد خدا در دل اوست ثانیاً اگر سنگر‌های اسلام را حفظ نکنیم دشمن اجازه نمی‌دهد که راحت به زندگی خویش ادامه دهیم. من چند شبی است خواب می‌بینم شما ناراحت هستید؛ خواستم بگویم ناراحت نباشید آیا شما راضی هستید با ناراحتی خودتان روح مرا هم ناراحت کنید. شما باید فکر خود باشید شما به این کار راضی باشید و نگذارید شیطان فریبتان بدهد و با دعا به امام و رزمندگان آرامش بگیرید.

مبادا اجازه دهید دشمنانتان شاد شوند. البته میدانم که روحیه شما بسیار بالاست. اما تو مادر هر موقع دلت میگیرد بر مزار عطرآگین شهدا برو و در آنجا فکر کن و ببین چه عزیزانی از بین ما رفته‌اند و هر موقع توانستی در نماز جمعه‌ها شرکت کن. شما خود شاهد هستید که دشمن با بمباران و موشک بر سر طفلان شش ماهه تا پدران پیر شصت ساله ما چه آورده است پس ننگ بر ما که اگر در بستر غفلت بمیریم.

آری‌ ای برادرانم،‌ ای عزیزانم چه فامیل چه دوست و رفیق، چه همشهری مبادا در خانه بمانید و بگذارید دشمنان خود شهیدان را پایمال کنند. خدایا سر و جانم فدای رهبرم کن.

والسلام

علی اصغر فراهانی (غیاث آبادی)»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار