رحیمی:

ملت ایران با هیچ کشوری سر ستیز ندارد

مدیرعامل خانه سرباز صلح ایران گفت: ملت ایران یک ملت صلح‌طلب است و با هیچ ملتی سر ستیز ندارد.
کد خبر: ۲۹۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ - 14May 2018

ملت ایران با هیچ کشوری سرستیز نداردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، «قاسم رحیمی» مدیرعامل خانه سرباز صلح ایران در چهارمین کنگره ملی سربازان صلح که با عنوان «فردوسی؛ شکوه ایران» عصر امروز در سالن همایش فارابی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی این مجموعه اظهار کرد: یکی از اقدامات خانه سرباز صلح طی سال گذشته اعزام یک تیم کوهنوردی به قله اورست و اهدای کلنگ سفید به وزیر توریست نپال بود، که خبر این اقدام به مدت یک روز در سایت فدراسیون جهانی کوهنوردی قرار داشت.

وی به دیگر اقدامات این مجموعه در حوزه ترویج فرهنگ امدادرسانی و صلح اشاره کرد و گفت: تجلیل از فعالان اجتماعی، فرماندهان نظامی و مدیران دولتی تلاشگر در صحنه زلزله کرمانشاه از دیگر اقدامات خانه سرباز صلح ایران در سال گذشته بود.

رحیمی تصریح کرد: همچنین برگزاری کنگره سه هزار و ۳۰۰ شهید استان مازندران در سال گذشته از دیگر اقدامات خانه سرباز صلح ایران بود.

وی با بیان اینکه سایت جدید سرباز صلح توسط یک شرکت صنعتی دانش بنیان طراحی و ارائه شده است، گفت: این سایت از ابتدای ماه مبارک رمضان راه اندازی و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

مدیرعامل خانه سرباز صلح خاطرنشان کرد: ان شاالله سال آینده کنگره سرباز صلح با نام جشنواره ملی سرباز صلح برگزار خواهد شد و امیدواریم تا چند سال آتی این جشنواره به شکل بین المللی برگزار شود.

وی با تاکید بر صلح طلبی و انسان دوستی ملت ایران گفت: ملت ایران یک ملت صلح طلب است و با هیچ ملتی سر ستیز ندارد.

رحیمی افزود: گسترش فرهنگ صلح و دوستی را نمی توان با تصمیمات سیاسی گره زد.

وی با اشاره به سخنان و موضع گیری های اخیر رییس جمهور آمریکا عنوان کرد: ملت ها همواره به گامی که پیمودن ایمان و باور دارند، و قطعاً هیچ کشوری نخواهد توانست قدرت خود را بر ملت ها بویژه ملت بزرگ ایران تحمیل کند.

مدیرعامل خانه سرباز صلح ادامه داد: در کنگره امروز از سربازان دوران دفاع مقدس که نقش ارزنده ای در پیروزی دفاع مقدس داشتند و همچنین از ۱۰ چهره ملی تقدیر می شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار