سردار کارگر:

امروز رزمندگان اسلام هم مرز رژیم صهیونیستی شدند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امروز رزمندگان جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای اسلامی هم مرز رژیم صهیونیستی هستند.
کد خبر: ۲۹۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲ - 14May 2018

امروز رزمندگان اسلام هم مرز رژیم صهیونیستی شدندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عصر امروز در اختتامیه نخستین رزمواره مدافعین حرم اظهار داشت: خانواده هایی که فرزندانشان در سوریه و عراق به شهادت رسیدند، فرزندانشان کار بزرگی کردند زیرا این عزیزان از جهان اسلام دفاع کردند آن هم هزاران کیلومتر دورتر از محل سکونتشان این کار را کردند.

وی افزود: این مسئله مهمی است که در تبعیت از ولی امر مسلمین در سوریه و عراق از جهان اسلام دفاع کردند البته این دفاع آنها از ثمرات دفاع مقدس است؛ این موضوع بارها تکرار شده که دفاع مقدس یک جنگ جهانی کوچک بود چون 40 کشور دنیا با هم متحد شدند با حمله به کشورمان، جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند اما انقلاب اسلامی روز به روز قدرت گرفت.

سردار کارگر ادامه داد: یکی از ثمرات دفاع مقدس روحیه تفکر بسیجی است؛ ثمره ای که باعث شده تا امروز بسیج جهانی اسلام در موضوغ مدافعین حرم تشکیل شود.

وی تصریح کرد: داعش که به گفته کلینتون وزیر اسبق امور خارجه آمریکا توسط آن ها تشکیل شد، برای این بوجود آمد تا آمریکا و رژیم صهیونیستی هم مرز ما شوند ولی خداوند عنایت کرد همان گونه که نتیجه دفاع مقدس بر عکس شد در این رابطه هم رزمندگان جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای اسلامی هم مرز رژیم صهیونیستی شدند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اضافه کرد: امروز اگر حزب الله لبنان به عنوان محور مقاومت در انتخابات این کشور پیروز می شود، این پیروزی ثمره فداکاری است که رزمندگان اسلام از ایران، افغانستان، عراق، سوریه و لبنان است.

وی تصریح کرد: امروز فرزندان، همسران و برادران مدافعین حرم در منطقه کاری کردند که مردم منطقه آگاه شدند و بسیج در عراق و سوریه به اسامی مختلف نهادینه شد؛ اینها نهادینه شد چون ثمره خون شهیدان و از خودگذشتگی رزمندگانی بود که در آن منطقه حضور یافتند و کار مستشاری انجام دادند.

سردار کارگر همچنین عنوان کرد: قریب 90 درصد سوریه و 70 درصد خاک عراق توسط داعش و تکفیری ها اشغال شده بود ولی بواسطه نعمت فرماندهانی مانند قاسم سلیمانی این چهره درخشان در جهان اسلام و ثمره دفاع مقدس که در آن منطقه حاضر شدند، داعش و تکفیری ها شکست خوردند.

وی بیان داشت: ما به کشورمان افتخار می کنیم زیرا جمهوری اسلامی ایران از کشورهای قدرتمند منطقه است به نحوی که هیچ تصمیمی در منطقه بدون حضور ایران گرفته نمی شود؛ البته این هم ثمره فتح و از خودگذشتگی این عزیزان است.

وی با بیان اینکه باید از جامعه هنری تشکر کرد که در موضوع مدافعین حرم فعال تر وارد شدند، گفت: یکی از مشکلات ما در دفاع مقدس نداشتن تجربه بود؛ در دفاع مقدس تجربه استفاده از مهم ترین ابزار که ابزار هنر بود را نداشتیم اما امروز با استفاده از تجربیات گذشته توانستیم مدافعین حرم را معرفی کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: این رزمواره هنرمندانی که در رابطه با مدافعین حرم فعالیت کردند را معرفی می کند و برای هنرمندان دیگر اشتیاق بوجود می آورد و برای خانواده بزرگ مدافعین حرم و جوانانی که در جمهوری اسلامی و سایر کشورها هستند نسبت به مدافعین حرم اطلاعات بیشتری ارائه می دهد.

وی سپس با اشاره به نظر سنجی که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در رابطه با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور داشته، اظهار داشت: شش میلیون نفر هر سال در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس می روند که در نظرسنجی که در این رابطه انجام دادیم دریافتیم که این ها اطلاعات خود را در خصوص دفاع مقدس از صدا و سیما و فضای مجازی کسب می کنند.

سردار کارگر با بیان اینکه امیدوارم این رزمواره در آینده به صورت بین المللی برگزار شود، افزود: چندی پیش جشنواره بین المللی فیلم کوتاه که برگزار شد از 92 کشور بیش از هزار اثر ارسال کرده بودند بنابراین چنانچه این مراسم نیز به صورت بین المللی برگزار شود به طور حتم آثار بیشتری ارسال خواهد شد.

وی عنوان کرد: امروز اگر حکومت خود خوانده داعش به قول سردار سلیمانی روی زمین وجود ندارد؛ این موضوعی جهانی است زیرا موضوع داعش مسئله ای نبود که بخواهد با اسلام برخورد کند بلکه آنها می خواستند با انسانیت برخورد کنند به همین خاطر انسانیت را مورد هجمه قرار دادند.

سردار کارگر تاکید کرد: امیدوارم در دوره های بعدی، این مراسم را بتوانیم به صورت بین المللی برگزار کنیم علاوه بر این باید تلاش کنیم در دوره های بعدی این رزمواره را ابتدا به صورت استانی و بعد به صورت ملی برگزار کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها