سردار رحیمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

کشف بیش از 3 تُن موادمخدر در تهران از ابتدای سال

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش 50 درصدی کشفیات موادمخدر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 3 تُن مواد در تهران کشف شده است.
کد خبر: ۲۹۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ - 16May 2018

کشف بیش از 3 تُن موادمخدر در تهران از ابتدای سالبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 تن و 400 کیلوگرم موادمخدر کشف شده که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش 50 درصدی داشته است.

وی با اشاره به برخورد با خرده‌فروشان در کنار مقابله با باندهای موادمخدر عنوان کرد: پلیس پیشگیری و پلیس مبارزه با موادمخدر با جدیت به کار خود ادامه خواهند داد. پاکسازی نقاط آلوده شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است و امروز خوشبختانه با کارهای صورت گرفته و جمع آوری معتادین متجاهر اتوبان‌ها و زیر پل‌ها کاملاً پاکسازی شده‌اند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: طی 20 روز گذشته با هماهنگی بین پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس پیشگیری و با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر برخی از مناطق از جمله اطراف بهشت‌زهرا پاکسازی شد. همچنین در شوش، یک هزار و 665 نفر دستگیر شدند که بیشترشان معتاد متجاهر بودند. 422 خرده‌فروش موادمخدر نیز دستگیر شدند.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به اینکه در منطقه شوش و هروی 100 خانه مورد بازرسی قرار گرفت، گفت: در این خانه‌ها بیش از 100 معتاد حضور داشتند. در روزهای آینده با هماهنگی مقامات قضایی تعدادی از این خانه‌ها تخریب خواهد شد.

وی ادامه داد: کار پلیس در این مناطق هنوز به اتمام نرسیده و گشت‌های پلیس حضور دارند.

سردار رحیمی با اشاره به تشکیل گشت‌های ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: این گشت‌ها با همکاری پلیس راهور و پلیس پیشگیری به جمع آوری معتادین متجاهر در سطح اتویان‌ها به خصوص زیر پل‌ها می‌پردازند.

این مقام عالی انتظامی در خصوص دستگیری مالخران و سارقین خلازیر گفت: این منطقه به طور کامل پاکسازی شد و از این پس جمع بازاری در آنجا برپا نخواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص پخش بازی‌های جام جهانی در سینماها هم اظهار داشت: تا این لحظه در خصوص پخش بازی‌های جام جهانی در سینماها طرحی به ما ارائه نشده و تاکنون چنین موضوعی صحت ندارد.

سردار رحیمی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص مجهز کردن مراکز اداری، اصناف و مغازها به دوربین‌های مداربسته خاطرنشان کرد: تمام مراکز اداری، تجاری و غیره مکلف به نصب دوربین‌های مداربسته هستند. به این مراکز توصیه می‌کنیم که دوربین‌های خود را به مرکز پلیس وصل کنند تا در صورت سرقت، پلیس در کسری از زمان در آنجا حضور پیدا کند.

وی گفت: متاسفانه امروز در مناطق حاشیه‌نشین تهران دوربین کمتری وجود دارد که به دنبال تقویت این مناطق هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها