دبیر جشنواره کتابخوانی حلقه وصل گفت:

فروش 10 هزار جلد کتاب در مسابقه کتابخوانی شهید «حاج علی محمدی پور» در رفسنجان

دبیر جشنواره کتابخوانی حلقه وصل در رفسنجان گفت: 10 هزار جلد کتاب «در انتظار آن لحظه» جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی شهید «حاج علی محمدی پور» در رفسنجان فروخته شد.
کد خبر: ۲۹۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ - 16May 2018

«ابوذر فداکار» دبیر جشنواره کتابخوانی حلقه وصل در شهرستان رفسنجان در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس از کرمان، اظهار داشت: برگزاری مسابقات کتابخوانی با هدف آشنایی مردم و نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس و نیز ترویج فرهنگ مطالعه برگزار می‌شود و در این دوره از مسابقات، مردم شهر رفسنجان با مطالعه کتاب زندگی شهید «حاج علی محمدی پور» فرمانده گردان 412 لشکر ثارالله، با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این جشنواره بیش از 10 هزار جلد از کتاب «در انتظار آن لحظه» به فروش رسیده است، اظهار داشت: مردم، دانشجویان و دانش آموزان علاوه بر شرکت در آزمون کتبی، در قسمت های تصویرسازی، شعر، داستان و دلنوشته  نیز به رقابت می پردازند.

وی گفت: اولین آزمون تحت عنوان آزمون عمومی 1، 14 اردیبهشت ماه با شرکت 2000 نفر از عموم مردم در مصلی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رفسنجان برگزار شد و آزمون دوم، 15 اردیبهشت ماه که 1000 نفر از دانش آموزان در مدارس این شهرستان شرکت کرده اند، برگزار خواهد شد.

مسابقه کتابخوانی شهید حاج علی محمدی پور برگزار شد///در حال ویرایش//در حال ویرایش

فداکار اظهار داشت: همچنین این آزمون برای بیش از 800 نفر از دانشجویان دانشگاه های حضرت ولی عصر (عج)، علوم پزشکی، نرجس خاتون، پیام نور، علامه جعفری و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، 24 اردیبهشت ماه به طور همزمان برگزار شد.

 وی گفت: برای آن دسته از عزیزانی که موفق به حضور در آزمون عمومی یک نشدند، در مورخ اول تیرماه ساعت 8 صبح در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) می توانند در آزمون شرکت کنند.

مسابقه کتابخوانی شهید حاج علی محمدی پور برگزار شد///در حال ویرایش//در حال ویرایش

وی ادامه داد: در حوزه شعر، دلنوشته، داستان و تصویرنگاری آثار ارسالی داوری و به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهدا خواهد شد و همچنین در حاشیه جشنواره تصمیم گرفته شد، کتاب شهید «حاج مجید زینلی» فرمانده گردان 418 از شهدای صنعت مس که خاطرات و عکس های این شهید جمع آوری شده است به چاپ برسد.

مسابقه کتابخوانی شهید حاج علی محمدی پور برگزار شد///در حال ویرایش//در حال ویرایش

دبیر جشنواره کتابخوانی حلقه وصل در پایان اظهار داشت: کتاب «یک سفیر» ویژه دوره متوسطه گروه خواهران و کتاب طنز در دفاع مقدس در دوره متوسطه ویژه برادران، از اول مهر توزیع و آزمون این کتاب ها در آبان ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، این جشنواره به همت شرکت صنایع مس و موسسه فرهنگی حلقه وصل یاران برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار