تهرانی‌ها علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی تظاهرات خشم برگزار می‌کنند

روزه‌داران تهرانی پس از نماز جمعه این هفته تظاهراتی در محکومیت انتقال سفارتخانه رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس برگزار خواهند کرد.
کد خبر: ۲۹۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ - 16May 2018

تهرانی‌ها علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی تظاهرات خشم برگزار می‌کنندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته  28 اردیبهشت ماه 1397 در محکومیت اقدام آمریکا در خصوص انتقال سفارت این کشور از «تل‌آویو» به «بیت‌المقدس» همراه و همگام سایر پایتخت های برخی از کشور های اسلامی راهپیمایی می کنند.

این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه و هم زمان با دومین روز از ماه مبارک رمضان برگزار می شود و نمازگزاران جمعه تهران این اقدام غاصبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.

 بر این اساس این تظاهرات در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل و شهادت مردم مظلوم فلسطین و محکومیت انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس شریف جهان اسلام خواهد بود و مردم مومن تهران فریاد اعتراض به این جنایات سر خواهند داد.

همچنین روز جمعه پایتخت های برخی کشورهای اسلامی شاهد خشم انقلابی ملت های آزاده و مسلمان خواهد بود و مردم مومن و انقلابی تهران نیز همگام با مسلمانان و آزادی خواهان جهان پس از نماز جمعه از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب تظاهرات خواهند داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم روزه دار تهران دعوت کرد باشکوه هرچه تمام تر در این مراسم شرکت نموده و ضمن اظهار هم دردی با ملت فلسطین بر ادامه مبارزه تا آزادی قدس شریف تاکید کنند.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار