مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بابلسر:

تثبیت توان و مدیریت جهادی انقلابیون محاسبات دشمن را تغییر داد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بابلسر با تاکید بر اینکه توانمندی و قدرت ایران تثبیت شده گفت: تثبیت توان و مدیریت جهادی انقلابیون سبب تغییر محاسبات دشمن شد.
کد خبر: ۲۹۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ - 17May 2018

تثبیت توان و مدیریت جهادی انقلابیون محاسبات دشمن را تغییر دادبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «سیدامیررضا سادات کرمی» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بابلسر در مراسم  گرامی‌داشت ۱۱ شهید دانشجو و ۳ شهید مدافع حرم شهرستان بهشهر که در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مدیر جهادی کسی است که با حداقل امکانات بیشترین بهره را کسب می‌کند.
 
وی با تاکید بر اینکه دایره خودی‌ها را محدود نکنید، گفت: با دوستان خود مدارا کنید و دایره خودی‌ها را محدود نسازید اما یقین بدانید که ما با هیچ فتنه‌گری سر سازش نداریم.
 
سادات‌کرمی خاطرنشان کرد: بیکاری ۱۳ هزار فارغ‌التحصیل کشاورزی نشان از عدم مدیریت صحیح است.
 
وی با تاکید بر اینکه توانمندی و قدرت ایران تثبیت شده است، گفت: تثبیت توان و مدیریت جهادی انقلابیون سبب تغییر محاسبات دشمن شد.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بابلسر با اشاره به افزایش تحریم بیان داشت: مسئولان زمانی تجربه‌های تلخ را دوباره تجربه می‌کنند که مردم خاطره تاریخی‌شان ضعیف شده باشد و یقین بدانید زمانی که سطح مطالعات کاهش یابد مطالبه‌گری صورت نمی‌گیرد.
 
این مسئول در پایان متذکر شد: شجاعت و استقامت، درسی است که ما از یادواره‌های شهدا می‌آموزیم.
 
فضل شیردل شهمیری رئیس دانشگاه آزاد بهشهر در این مراسم گفت: اگر روش و کارکرد ما به گونه‌ای باشد که پس از گذشت زمان یاد و خاطره شهدا از ذهن ما دور شود این مهم بزرگترین کوتاهی و گناهی نابخشودنی است.
 
وی با اشاره به اینکه فداکاری‌های شهدا آگاهانه بود، افزود: ما امروز به عنوان اساتید دانشگاه به شهدا تعهد داریم و موظیم اخلاقیات را در دانشگاه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار