یادواره سرلشکر شهید فلاحی برگزار شد

یادواره سرلشکر شهید ولی الله فلاحی صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با حضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ - 17May 2018

یادواره سرلشکر شهید فلاحی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، یادواره سرلشکر شهید ولی الله فلاحی صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با حضور جمعی از فرماندهان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و همرزمان آن شهید برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ ملک‌زاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس و همرزمان آن شهید اظهار داشت: شهید فلاحی یکی از مسببین پیوند ارتش با مردم بود و ارتش به واسطه ایشان اصالت مردمی خود را بازیافت.

وی افزود: آن زمانی که عده‌ای شعار انحلال ارتش را سر می‌دادند و بدین ترتیب آب در آسیاب دشمن می‌ریختند، ما شاهد تلاش مستمر و همت بلند شهید فلاحی در جهت استحکام ارتش و جلوگیری از انحلال بودیم.

امیر ملک زاده گفت: شهید فلاحی نابغه نظامی و سیاسی بود و بسیاری از دیدگاه‌ها و آینده‌نگری‌های ایشان امروز در منطقه در حال تحقق است.‌ ای کاش که دیدگاه‌های نظامی و سیاسی شهید فلاحی در این دانشگاه و دیگر دانشگاه‌های نظامی کشور تدریس می‌شد.

وی تصریح کرد: شهید فلاحی در عین صلابت، مهربان و در عین مهربانی با هیبت، قدرتمند، مومن و متعهد بود؛ وی اعتقاد داشت که انسان مومن قادر است از غیرممکن، ممکن بسازد.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار