افزایش همکاری های مشترک علمی‌ آموزشی «دانشگاه رازی» و «دانشگاه های عراق»

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: تلاش می کنیم همکاری های مشترک علمی‌ آموزشی بویژه در رشته های «نفت» و «باستان شناسی» با دانشگاه های عراق را افزایش دهیم.
کد خبر: ۲۹۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵ - 17May 2018

افزایش همکاری های مشترک علمی‌آموزشی «دانشگاه رازی» و «دانشگاه های عراق»به گزاش دفاع پرس از کرمانشاه، «محمد ابراهیم اعلمی آل آقا» رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در دیدار با رایزن فرهنگی عراق در ایران، اظهار داشت: از جمله همکاری های مشترک دو کشور طی سالهای گذشته در زمینه های «پژوهشی» و «آکادمیک» بوده است.

وی گفت: تاریخ گذشته و باستان شناسی خصوصا در بررسی جوانب مختلف تمدن منطقه از جمله زمینه هایی است که می توانیم با دانشگاه‌های عراق در این خصوص همکاری داشته باشیم.

وی افزود: این دانشگاه مبتنی بر سیاست‌های وزارت علوم در مسیر توجه بیشتر به کیفیت و نیز پژوهش های هدفمند و تقاضا محور تاکید دارد.

آل آقا گفت: از دیگر محورهای همکاری مشترک بین «دانشگاه رازی» و «دانشگاه های عراق» می تواند آموزش و پژوهش های تقاضامحور در رشته نفت باشد.

اعلمی آل آقا همچنین از در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه برای دانشجویان عراقی و رفع مشکلات آنها خبرداد و گفت: بررسی خواهیم کرد که ظرفیت خدمات متقابل بین ما دانشگاه های عراقی به چه شکلی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار