یک شاهزاده سعودی فاش کرد؛

هدف از تیراندازی در «الخزامی» به قتل رساندن «محمد بن سلمان» بود

یک شاهزاده سعودی که از خاندان آل سعود جدا شده تأکید کرده که نارضایتی زیادی در داخل خاندان آل سعود نسبت به محمد بن سلمان وجود دارد و هدف حمله منطقه الخزامی محمد بن سلمان بوده است.
کد خبر: ۲۹۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ - 23May 2018

هدف از تیراندازی در «الخزامی» به قتل رساندن «محمد بن سلمان» بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از میدل ایست‌آی، «خالد بن فرحان آل سعود» یک شاهزاده سعودی جدا شده از خاندان آل سعود در گفت‌وگو با پایگاه میدل ایست‌آی تأکید کرد که هدف از تیراندازی در منطقه «الخزامی» به قتل رساندن «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان بوده است.

بن فرحان تأکید کرد که هنوز اطلاعات دقیقی درباره افرادی که در پشت پرده این حمله بوده‌اند وجود ندارد؛ اما از لحاظ منطقی این هواپیمای بدون سر نشین مورد ادعایی را هر کسی با ۱۰۰ یورو می‌توان به دست بیاورد.

این عضو خاندان آل سعود گفت: وقتی موضوع مربوط به تیراندازی یک ساعته با رگبار سنگین می‌شود منطقی نیست که فکر کنیم حمله با پهپاد انجام شده است، فکر می‌کنم آنچه رخ داده لزوما تلاش برای سرنگونی محمد بن سلمان نبوده؛ اما اقدامی اعتراضی نسبت به او بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از عموزاده هایش از جمله شاهزاده «احمد بن عبدالعزیز» و «مقرن بن عبدالعزیز» خواست که در برابر محمد بن سلمان با یکدیگر متحد شوند و افزود: اگر این دو شاهزاده متحد شوند ۹۹ درصد از اعضای خاندان سلطنتی و عناصر نهاد‌های امنیتی و ارتش از آن‌ها حمایت خواهند کرد.

بن فرحان تأکید کرد که پیام‌های زیادی از داخل عربستان به او می‌رسد که به او اطمینان می‌دهند اغلب نیرو‌های مسلح از جمله پلیس و ارتش در صورت تحرک شاهزاده احمد بن عبدالعزیز و مقرن بن عبدالعزیز کنار آن‌ها خواهند بود.

وی افزود: ملک سلمان و پسرش که مراحل رسیدن به قدرت را به سرعت طی کرده است سیاست سرکوب کشور‌های عربی و تبدیل کردن این کشور‌ها به اتباع آمریکا را در پیش گرفته‌اند و همین مسأله خشم زیادی را در داخل خاندان حاکم عربستان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها