رضایی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ایران در مبارزه با تروریسم پیشگام است/ جهان باید قدردان جبهه مقاومت باشد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از بدو ظهور انقلاب همواره در جهت مبارزه با تروریسم در قیاس با تمام کشورها پیشگام است، گفت: تروریست‌هایی که در جهت تامین منافع غربی‌ها اقدام کنند، مورد حمایت آنها قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۲۹۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ - 23May 2018

ایران در مبارزه با تروریسم پیشگام است/ جهان باید قدردان جبهه مقاومت باشد «محمدابراهیم رضایی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به ثبت اقدامات ضد انسانی و جنایات آمریکایی‌ها و متحدانش در تاریخ اظهار داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در نحوه برخورد با تروریست‌ها عملکرد واضح و شفافی ندارند، لذا گروه‌های تروریستی که در جهت تامین منافع آن‌ها عمل کنند، مورد حمایت این سه کشور قرار خواهند گرفت.

وی گروه‌های جهادی همچون حماس، حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی عراق را مصداق مخالفان و مبارزان سرسخت تروریسم در منطقه دانست و افزود: نیرو‌هایی که هدفی جز مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها ندارند، از نظر این کشور تروریست خطاب می‌شوند و انواع تهدیدات و تحریم‌ها از سوی غرب بر این نیرو‌ها اعمال می‌شود در حالی‌که هیچ کدام از اقدامات آمریکایی‌ها نمی‌تواند مانع از انجام رسالت جبهه مقاومت در مبارزه با تروریسم شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گروه‌های تروریستی که دستشان به خون نیرو‌های ایرانی، لبنانی، عراقی و سوری آغشته باشد مورد تشویق غربی‌ها قرار می‌گیرند، اما در عین حال آمریکا و متحدانش کشور‌های اسلامی را دشمنان پیش روی خود می‌دانند و در راه مبارزه با این کشور‌ها از هیچ گونه کمک به تروریست‌ها دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از بدو ظهور انقلاب اسلامی همواره در راه مبارزه با تروریسم نسبت به تمام کشور‌ها پیشگام است، خاطرنشان کرد: برخی از کشور‌ها در برهه‌ای از زمان از تروریست‌ها حمایت و در برهه‌ای دیگر با آن‌ها مخالفت می‌کنند، لذا نحوه برخورد آن‌ها با تروریست‌ها بستگی به عملکرد آن‌ها در راه کسب تامین منافع غربی‌ها دارد.

رضایی با بیان اینکه جنایات داعش در عراق و سوریه در تاریخ مشابه نداشت، گفت: تهدیدات جریان تکفیری مختص به کشور‌های منطقه نبود، لذا داعش برای شروع برنامه‌های خود عراق و سوریه را انتخاب کرده بودند و قصد داشتند با تثبیت جایگاه و حکومت در این 2 کشور، اراضی تحت سیطره شان را گسترش دهند.

وی ادامه داد: نه تنها کشور‌های درگیر با گروه‌های افراطی بلکه دنیا امروز به پاس مقاومت رزمندگان اسلام از نعمت امنیت برخوردار هستند، لذا همه باید قدردان هرآنکس که در زوال داعش نقش اساسی ایفا کرده، باشند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها