وصیت‌نامه بسیجی شهید کاظم خدامی/ دستان زحمت‌کش پدرم را غرق بوسه می‌کنم

بسیجی شهید «کاظم خدامی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «به پاس زحمات و فداکاری‎های مهربانی‌های پدرم دستان زحمت‌کشش را غرق بوسه می‌کنم. من مهربانی و فداکاری را از تو آموختم؛ پدرم یار مهربانم تو حامی و پشتیبان من در همه حال بودی، گذشتن از شما برایم دشوار است.»
کد خبر: ۲۹۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 27May 2018

وصیت‌نامه شهید کاظم خدامی/ دستان زحمت‌کش پدرم را غرق بوسه می‌کنمبه گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «کاظم خدامی» در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۴۴ در تهران چشم به جهان گشود. وی درتاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۶۴ در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از شهید والامقام «کاظم خدامی» به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«به نام خدا

امروز ۲۴ اسفند سال ۱۳۶۳ دو روز است که به شرق دجله آمدیم و درحال کندن سنگر هستیم تقریباً سنگر‌ها آماده شده، بچه‌ها هر کدام خسته گوشه‌ای برای استراحت پیدا کردن و من دلم برای شما تنگ شده یا اینکه تازه از شما جدا شدم، اما این بار حالم به گونه‌ای دیگر است زیارت بی‌بی زینب در کنار خانواده بسیار لذت بخش بود، اما اگر نبود فرمان رهبر و مقتدایم هرگز شما را رها نمی‌کردم و جان شیرین را نزد خود نگاه می‌داشتیم، اما اکنون که بر من تکلیف شده دیگر مرا یاری ایستادن نیست.

مهربان مادرم برای تمام زحماتی که از ابتدای عمر من کشیدی سپاسگزارم و حلالیت می‌طلبم. درود خدا بر شیرزنانی، چون تو که فرزندان خویش را با عشق به حسین شیردادی و با عشق به ابوالفضل بزرگ کردی و با محبت علی پرورش دادی اگر شما و مادران دیگری مثل شما اذن نبرد نمی‌دادند، پس چه کس دیگری می‌توانست مقاومت و از خود گذشتگی را به فرزندان وطن بیآموزد. به یاد دارم روزی را که اجازه دادی و با پافشاری من موافقت کردی و پدرم را راضی کردی که اگر فرزند من و تو به صحنه نبرد نروند، پس چه کسی باید با دشمن مبارزه کند اگر پایداری و استقامت و توکل به خداوند در شما ضعیف بود هرگز نمی‌توانستند برگه شهادت نامه فرزند خود را امضاء کنید.

برای پدرم می‌نویسم

به پاس زحمات و فداکاری‎های مهربانی‌هایش دستان زحمت‌کشش را غرق بوسه می‌کنم، من مهربانی و فداکاری را از تو آموختم پدرم یار مهربانم تو حامی و پشتیبان من در همه حال بودی گذشتن از شما برایم دشوار است، اما وقتی به هدفی والاتری می‌اندیشم تمام راه‌ها برایم هموار می‌شود.

اسلام درخت تنومندی است که فقط با آبیاری آن توسط شیعیان قدرت می‌گیرد و بار و برگ خود را نشان همگان در طول تاریخ می‌دهد و درختی با کاشتن آن توسط پیامبر شروع شد و با آبیاری توسط مولایمان علی (علیه السلام) و فرزندانش به ثمر نشست و حالا پس از ۱۴۰۰ سال بدست برادران من استوار مانده است، این دانشگاه الهی حسین بن علی است شهادت می‌دهم به وحدانیت معبود رحمن و رسالت انبیاء و امامت ۱۲ معصوم که خون پاکشان را بخاطر آبیاری کردن درخت اسلام و برافراشته نگه داشتن پرچم اسلام به زمین ریخته ما می‌رویم تا به عالمیان بگوییم خون حسین و راه عشق حسین تا ابد پابرجاست.

مادرم برادرم و خواهرانم را بعد از خدا به شما می‌سپارم.

والسلام دعاگوی شما

کاظم خدامی

اسفند ۱۳۶۳ شرق دجله»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار