حجت‌الاسلام محمدحسنی از نمایشگاه بین‌المللی قرآن بازدید کرد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.
کد خبر: ۲۹۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ - 29May 2018

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از نمایشگاه بین المللی قرآن بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از غرفه های محصولات حفظ قرآن، آستان قدس رضوی، کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی، سنجش دانش و مهارت های قرآنی، رهبر قرآنی و آیه محبوب من بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در غرفه آیه های زندگی، ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران را امری ضروری دانست و اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا از ظرفیت رسانه های موجود به ویژه پیام رسان های داخلی برای ترویج و نشر فرهنگ قرآنی حداکثر بهره را ببریم.

وی همچنین با حضور در یادمان حضرت امام خمینی (ره) و یاران  ایشان اذعان داشت: این غرفه یاد امام و یاران با وفای آن مرجع عالیقدر را در ذهن زنده تر می کند و انسان را با روح بزرگ آن امام آشناتر و آدمی را آسمانی تر می نماید.

حجت الاسلام محمد حسنی در پایان، بخش های مختلف نمایشگاه قرآنی نیروهای مسلح را نیز مورد بازدید قرار داد.

گفتنی است در این بازدید امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی را همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار