رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

برنامه های ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد

حجت الاسلام «محمدعلی سالاری» برنامه های ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۹۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۹ - 04June 2018

برنامه های ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خردادحجت الاسلام «محمدعلی سالاری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس از بجنورد در خصوص برنامه های ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در تمامی شهرستان ها برنامه هایی در این راستا برگزار می شود.

وی بیان کرد: مراسم رحلت امام در مرکز استان همزمان با شب اول قدر مورخ 13/3/97 ساعت 22 در مصلی امام خمینی (ره) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در خصوص برنامه های ارتحال امام در سایر شهرستان ها نیز گفت: در تاریخ 14/3/97 در اسفراین ساعت 18:30 در محل مسجد امام، جاجرم ساعت 10 در محل مسجد صاحب الزمان (عج)، فاروج ساعت 18 در مصلی، آشخانه ساعت 22 در محل مسجد جامع برنامه های ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود.

سالاری افزود: در تاریخ 13/3/97 نیز در راز ساعت 22 در محل مسجد جامع، در گرمه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع و در شیروان نیز بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی این شهرستان برنامه های ارتحال امام (ره) برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به قیام خونین 15 خرداد گفت: در شب دوم قدر مورخ 15/3/97 ساعت 22 در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد مراسم یوم الله 15 خرداد برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این روز مراسم یوم الله 15 خرداد در شهرستان های اسفراین، جاجرم، آشخانه و راز بعد از نماز مغرب و عشا، در شهرستان های فاروج و شیروان بعد از نماز ظهر و در گرمه ساعت 18:30 برگزار می شود.

سالاری یادآور شد: مراسم یوم الله 15 خرداد در شهرستان های اسفراین، راز، شیروان و گرمه در محل مسجد جامع، در شهرستان های جاجرم و فاروج در مصلی و در آشخانه در محل مسجد 5 تن برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در خصوص راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان گفت: مسیر راهپیمایی روز قدس در تاریخ 18 خرداد ساعت 11:30 از میدان شهید به سمت مصلی امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار