در بیانیه‌ای تاکید شد؛

خانواده انقلابی ارتش باشکوه‌تر از گذشته در روز قدس حضور می‌یابد

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد: خانواده بزرگ و انقلابی ارتش باشکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور می‌یابد.
کد خبر: ۲۹۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ - 06June 2018

خانواده انقلابی ارتش باشکوه‌تر از گذشته در روز قدس حضور می‌یابدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، بیانیه‌‌ای صادر و اعلام کرد: روز قدس نشان دهنده صف‌آرایی حق در مقابل باطل و عدل در برابر ظلم است.

متن بیانیه بدین شرح است؛

«روز قدس روز همبستگی، وحدت و همدلی ملت‌های مسلمان با ملت مظلوم فلسطین در برابر توطئه‌های شوم و خبیث رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است.

روز جهانی قدس به عنوان نماد مخالفت با غارتگری، زورگویی و نسل‌کشی علیه ملتی مظلوم و مخالفت با قدرت‌های شیطانی است. روز قدس ثمره نگاه راهبردی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و دیدگاه بلند رهبر معظم انقلاب در گرامی‌داشت قبله اول مسلمین و پاره تن اسلام است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در سال‌های اخیر دشمنان با ایجاد تفرقه و اختلاف در جبهه اسلام از طریق حمایت از گروهک‌های تروریستی تکفیری در منطقه تلاش کرده‌اند تا مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود و رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار گیرد. آمریکا با انتقال سفارت خود به بیت المقدس به کیان اسلام و مسلمانان تعدی و تجاوزی دوباره کرده که این اقدام مذبوحانه با هدف استمرار حیات ننگین رژیم نامشروع اسرائیل و سرکوب ندای حق طلبانه ملت مظلوم فلسطین صورت می‌گیرد. متاسفانه برخی از سران عرب منطقه با سکوت در برابر اقدام تجاوزکارانه و گستاخانه آمریکا و برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی به آرمان و ملت بزرگ فلسطین خیانت کرده‌اند اما باید بدانند ملت‌های جهان نظاره گرند و تاریخ به درستی قضاوت خواهد کرد.

امروز با شکست و اضمحلال گروهک‌های تروریستی در منطقه، رژیم صهیونیستی در انفعال و انزوا قرار گرفته و با جنایات جدید رسواتر از گذشته در سراشیبی سقوط و نابودی است و ان شا الله جهانیان بزودی شاهد فروپاشی این رژیم جنایتکار خواهند بود.

یقینا ملت مسلمان ایران اسلامی به عنوان پرچمدار بزرگ این روز عزیز، امسال نیز فریاد عدالت خواهی و ظلم ستیزی خود را بر سر آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی فرو می آورد و انزجار خود را از تجاوزگری و ظلم آنان اعلام می‌نماید، بدون تردید وعده الهی در باره نابودی ستمگران که در کلام بشارت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی  متجلی شده تحقق خواهد یافت و به زودی جهانیان شاهدنابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهند بود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با تاسی از دیدگاه‌های عمیق و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان (مدظله العالی) که روز قدس را روز آزمایش بزرگ ملت‌های مسلمان و از جلوه‌های حقیقی اتحاد انسجام دنیای اسلام دانسته‌اند، اعلام می‌دارد کارکنان و خانواده بزرگ، غیور و انقلابی ارتش با شکوه تر از گذشته دست در دست ملت بزرگ و نستوه ایران اسلامی و ملل آزاده و ظلم ستیز جهان در راهپیمایی روز قدس حضور می‌یابند و نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند».

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار