درخواست سلما بابایی از مسوولان؛

فرزندان شهدا را در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت کنید

فرزند شهید عباس بابایی از مسوولان فرهنگی درخواست کرد تا از فرزندان شهدا در جهت ساخت آثار فرهنگی با محوریت زندگی شهدا حمایت کنند.
کد خبر: ۲۹۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ - 09June 2018

فرزندان شهدا را در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت کنیدسلما بابایی فرزند شهید عباس بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اظهار داشت: فرزندان شهدا در حوزه‌های مختلف راه پدرشان را ادامه می‌دهند. من نیز سال‌هاست که در زمینه فیلم‌سازی فعالیت دارم و سعی کردم زندگی شهدایی را که تا به امروز نامی از آن‌ها به میان نیامده است، در قالب فیلم و مستند به تصویر بکشم.

وی افزود: ما باید دست به دست هم بدهیم و خاطرات و اهداف آرمانی شهدا را به نسل امروز منتقل کنیم. جوانان باید بدانند که اگر امروز در آرامش زندگی می‌کنند، افرادی در دوران دفاع مقدس از خانواده و جانشان گذشتند.

بابایی خاطرنشان کرد: در جهت به تصویر کشیدن رشادت رزمندگان تلاش کردم و گاهی به بن بست رسیدم. از مسوولان بارها درخواست کمک کردم. بار دیگر نیز درخواست می‌کنم که مسوولان در جهت فعالیت‌های فرهنگی به ویژه جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فرزندان شهدا را حمایت کنند زیرا آن‌ها به خوبی طعم یتیمی را چشیده‌اند. همچنین با مشکلات پس از شهادت پدر دست و پنجره نرم کرده‌اند و می‌توانند آن روزها را بهتر به تصویر بکشند.

وی عنوان کرد: برای ساخت مستند در خصوص برخی شهدا، با خانواده آن‌ها ارتباط برقرار می‌کردم که با روی باز از من استقبال می‌کردند، آن‌ها عزیزانشان را در جهت حفظ اراضی کشور و انقلاب از دست داده‌اند و تجلیل از آن‌ها همچنین ساخت فیلم از زندگی‌شان کوچک‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

دختر شهید بابایی گفت: بسیاری از من سوال کردند که چرا در خصوص پدرت فیلم یا مستند نساختی، در پاسخ آن‌ها گفتم که پدرم را همه می‌شناسند و فیلم «شوق پرواز» نیز در وصف زندگی وی ساخته شده است، اما بسیاری از شهدا همچنان گمنام هستند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار