عاملان اصلی شهادت مأمور نیروی انتظامی در «جیرفت» دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری عاملان اصلی به شهادت رسیدن مامور نیروی انتظامی «جیرفت» ظرف کمتر از چند ساعت پس از وقوع حادثه خبر داد.
کد خبر: ۲۹۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ - 09June 2018

به گزارش دفاع پرس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، «حسین سلامی» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان «جیرفت» در تشریح آخرین وضعیت حادثه شامگاه گذشته که منجر به شهادت استوار «فردین سنجری» و زخمی شدن سروان «بهزادپور» از ماموران نیروی‌انتظامی «جیرفت» شد، اظهار داشت: اشد مجازات در انتظار عاملان حادثه شامگاه گذشته خواهد بود.

این مقام قضائی اظهار داشت: ماموروان انتظامی «جیرفت» پس از کسب گزارشی مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از پهنای جغرافیایی جنوب استان کرمان به سایر استان‌های کشور، بلافاصله توقیف محومله مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در حین گشت‌زنی در ورودی محور «کهنوج» به «جیرفت» به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک می‌شوند و دستور توقف خودرو را صادر و بلافاصله قاچاقچیان مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می‌کنند که منجر به شهادت و زخمی شدن ۲ تن از ماموران انتظامی می‌شود.

سلامی عنوان کرد: قاچاقچیان مسلح با استفاده از تاریکی شب و توقیف یک دستگاه خودروی عبوری متعلق به یک خانم و پیاده کردن وی از محل حادثه متواری می‌شوند.

دادستان جیرفت اعلام کرد: بلافاصله پس از این حادثه جلسه شورای تامین شهرستان تشکیل و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری متهمان صادر شد که ظرف کمتر از چند ساعت ۲ نفر از عاملان اصلی حادثه در «رودبار جنوب» دستگیر می‌شوند.

این مقام قضائی عنوان کرد: در این عملیات ۵۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به همراه یک دستگاه خودروی سمند کشف و ضبط شده است.

عاملان اصلی شهادت«فردین سنجری» در جیرفت دستگیر شدند

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار دادستانی قرار گرفته است، تصریح کرد: عزم دستگاه قضایی در برخورد باقاچاقچیان مواد مخدر جدی است.

دادستان جیرفت یادآور شد: اخبار تکمیلی در این رابطه از طریق روابط عمومی دادگستری استان کرمان به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار