زمان و نحوه ثبت درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص زمان و نحوه ثبت تقاضای میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی توضیح داد.
کد خبر: ۲۹۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ - 10June 2018

زمان و نحوه ثبت درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، در این اطلاعیه آمده است: زمان ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال از تاریخ 20 خرداد تا 15 تیر 97 و تنها از طریق سامانه مدیریت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) امکان‌پذیر است. همچنین تغییر رشته/گرایش و یا انتقال توأم با تغییر رشته/گرایش نیز در بازه زمانی یاد شده در محدوده شرایط و ضوابط تدوین شده و از طریق ارسال فرم و مدارک مورد نیاز به اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی رسیدگی می‌شود.

اعلام نتایج انتقال و یا میهمان دانشجویان از طریق همان سامانه قابل پیگیری و مشاهده است و اعلام نتایج تغییر رشته/گرایش و یا انتقال توأم با تغییر رشته/گرایش در هفته دوم شهریورماه و از طریق تماس تلفنی اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به متقاضیان اطلاع‌رسانی می شود.

در دوره اخیر، علاوه بر مشمولان ماده 62 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران که پس از ثبت‌نام در واحد مبدأ انتقال یا میهمانی آن‌ها به هر یک از واحدهای دانشگاهی امکان‌پذیر است، میهمانی سایر ایثارگران شامل: برادر و خواهر و برادر شهید، جانباز 5 درصد تا 24 درصد، همسر و فرزندان آنان، رزمنده با حداقل شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، همسر و فرزندان آنان به هر یک از واحدهای دانشگاهی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها