سلیمی خبر داد؛

به کارگیری هزار و ۲۹۰ پایگاه امداد و نجات در طرح ویژه ترافیکی تابستانه/ پیش‌بینی امکانات اولیه استراحت در پایگاه‌های هلال احمر

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: سازمان امداد و نجات با بکارگیری هزار و ۲۹۰ پایگاه، ۲۴ فروند بالگرد و چهار هزار و ۶۰۶ نفر نیروی انسانی آماده خدمت‌رسانی به هموطنان در طرح ویژه ترافیکی تابستانه است.
کد خبر: ۲۹۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ - 10June 2018

به کارگیری هزار و 290 پایگاه امداد و نجات در طرح ویژه ترافیکی تابستانه/ پیش‌بین امکانات اولیه استراحت در پایگاه‌های هلال احمربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «مرتضی سلیمی» رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در شصت و دومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی به اقدامات این سازمان اشاره و اظهار داشت: سازمان امداد و نجات با به کارگیری هزار و 290 پایگاه آماده خدمت رسانی به مسافران در طرح ویژه ترافیک تابستانه است.

وی ادامه داد: 557 پایگاه امدادی به صورت ثابت و 733 پایگاه موقت در این طرح آماده به کار هستند.

سلیمی تصریح کرد: امکانات اولیه استراحت به صورت تفکیکی در پایگاه‌ها پیش‌بینی شده تا مسافران بتوانند در بین راه در صورت نیاز در آنجا به استراحت بپردازند.

 رییس سازمان امداد و نجات در خصوص پایگاه‌های موقت اعلام کرد: با توجه به آسیب‌شناسی پلیس پایگاه‌های سیار را به پایگاه‌های موقتی در شعاع 30 کیلومتری شهر‌ها منتقل کرده‌ایم تا بدین واسطه بتوانیم در کاهش آمار تلفات جاده‌ای و خدمت رسانی به هموطنان نقش داشته باشیم.

وی با اعلام این مطلب که روزانه چهار هزار و 606 نفر امدادگر، پزشک و پرستار آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند، خاطرنشان کرد: 24 فروند بالگرد در طرح ویژه ترافیکی آماده فعالیت خواهند بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها